תנועת המושבים קיימה סיור במושבי מועצה האזורית עמק יזרעאל: "שומרים על השטחים הפתוחים והחקלאים"

הנהלת תנועת המושבים בראשותו של מאיר צור קיימה סיור במושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל. את הסיור ארגן ראש המועצה, אייל בצר אליו התלוו איתם בירגר, מרכז חקלאי העמק ומשה (טושקו) בן שחר, מנכ"ל מרכז חקלאי העמק בשיתוף עם רכזת שטח הצפון של התנועה, אורלי עמית.

במהלך הסיור עדכן ראש המועצה, אייל בצר את מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור והנהלת התנועה על פעילותה של המועצה לשמירה על השטחים הפתוחים והחקלאיים בעמק יזרעאל. בצר הדגיש: "אנו שומרים על השטחים הפתוחים והחקלאיים בעמק יזרעאל, בעיקר לנוכח רצונה של רמת ישי לקדם תכנית פיתוח להתרחבות היישוב על חשבון שטחים חקלאים של העמק, תוכנית אליה אנו מתנגדים".

הסיור נפתח במושב בית שערים בשטחים החקלאיים במהלכו ראו את ניסיון רמת ישי להפקיע את השטחים החקלאיים בבית שערים. לאחר מכן נפגשו עם מזכירות המושב שם זכו לסקירה על רצון רמת ישי להכפיל את השטח שלה ולהפקיע אדמות של בית שערים המעובדות כיום על ידי חקלאים.

הסיור המשיך למושב כפר ברוך ואחריו למושב תל עדשים שם נחשפו לבעיות בקרקעות המושב אל מול המנהל. משם הלכו לסיור בבית האריזה של אבשי כהן המגדל סלק, דלעת, לימון וראו כיצד המשק מפעיל את כלל שרשרת האספקה- קטיף, אריזה ואספקה.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור אמר: "אני מודה לאייל בצר על סיור מעניין ועל פעילותו הנחושה והאינטנסיבית בשמירת השטחים הפתוחים, טיפוח החקלאות ודור ממשיך לחקלאים וכן במאבק באיומים כמו הקמת שדה תעופה בעמק".

ראש המועצה, אייל בצר בירך על הסיור ועל שיתוף הפעולה ההדוק בין חקלאי המועצה לבין תנועת המושבים והמועצה: "אנחנו מטפלים בצורה מקצועית גם באיומים כגון הפיכת שטחים חקלאיים למתחמים אורבניים וגם בהזדמנויות שחקלאים משקיעים בצורה מקצועית בגידולים החקלאים ומספקים מזון טרי ואיכותי לכלל האזרחים".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים