מהדורה 133 - מרץ 2014

ראיון עם פלג אוריון, רפתן ממושב כפר ויתקין

במרכז התכנית דיון על מכירת תנובה לחברה הסינית, "ברייט פוד" הנמצאת בשליטה ממשלתית. לפני כשבועיים מחתה תנועת המושבים כנגד הכוונה למכור את תנובה לחברה זרה, ללא כל בקרה מצד ממשלת ישראל, בשעה שהיא כיום הלקוח הגדול ביותר של חקלאי ישראל. בנושא זה נארח את פלג אוריון, רפתן ממושב כפר ויתקין, שבעבר אף מילא תפקיד בכיר בתנובה.

 

ראיון עם עו"ד עמית יפרח, יו"ר אגף קרקעות בתנועת המושבים

בנושא אחר, חשוב ביותר, כאמור, לאחר מאמצים גדולים שנמשכו למעלה מעשור, מצד תנועת המושבים יחד עם כל התנועות המושביות, קיבלה לאחרונה מועצת מנהל מקרקעי ישראל שורה של החלטות בכל הקשור לעיגון זכויות החקלאים בקרקע. נשמע על המשמעויות של החלטות אלה מפי עו"ד עמית יפרח יו"ר אגף הקרקעות בתנועת המושבים.

 

 ראיון עם שירי ארדיטי-נחום, מנהלת בני המושבים

בנושא חינוך ונוער – נארח לריאיון ראשון את שירי ארדיטי-נחום, המנהלת החדשה של תנועת הנוער, בני המושבים, שהחלה את דרכה בבני המושבים ומילאה שורה של תפקידים שהאחרון שבהם היה עורכת דין במגזר והפרטי. עתה אפשר לומר שחזרה למקומה הטבעי, כשהתמנתה למנהלת בני המושבים.

 

כתבה - פסלי פלדה ייחודיים מעשי ידיו של משה כץ מגבעת ישעיהו

וקצת אמנות - נצפה בפסלי פלדה  ייחודיים מעשי ידיו של האמן משה כץ מגבעת ישעיהו ,  שביתו וגינתו במושב הם מוזיאון ייחודי בלבו של המרחב הכפרי. כתבתה של נעה לוי.

 

כתבה - מועדון ה"ביילה סלסה" ברחובות

לסיום - מועדון ה"ביילה סלסה" שברחובות מושך אליו מושבניקים רבים מהאזור.  כחובב סלסה יצא ראובן, המגיש שלנו, לבדוק מה מושך את המושבניקים לעיר הגדולה. אתם מוזמנים להצטרף אלי ולהתחיל לקפץ. כתבתו של ראובן טרם.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים