מהדורה 149 - יוני 2015

כתבה - סמינר "קהילה בתנועה" 2015

סמינר "קהילה בתנועה", סמינר אגף חברה וקהילה בתנועת המושבים התקיים השנה בשפיים. הסמינר היה מעניין ומרתק ועלו בו נושאי החברה, הקהילה, התרבות, ארכיונאות וספרנות. כתבתו של יונתן אגרוקר. צלם: אלכס צ'רביאק עורך וידאו: קובי אשכנזי

 

ראיון עם אילנה יוגב, יו"ר אגף חברה וקהילה בתנועת המושבים וקטעים מטקס חלוקת המלגות ברינתיה

אילנה יוגב, יו"ר אגף חברה וקהילה בתנועת המושבים מספרת על פעילות האגף, על סמינר קהילה בתנועה ועל טקס המלגות שהתקיים השנה בו חולקו מלגות לסטודנטים מהמושבים.

 

ראיון עם מיכל שעוי, מראשי הנהגת ההורים בתיכון בליך ברמת גן

למיכל שעוי, מראשי הנהגת ההורים בתיכון בליך ברמת גן היה חזון – להביא את נושא החקלאות וחשיבות החקלאות והחקלאים אל תלמידי התיכון. מיכל בראיון למושב טיוי מספרת על מה הוביל אותה ואיך היה האיורע בפני תלמידי התיכון.

 

ראיון עם שאול אבידוב, מייסד אפליקציית מוסקיטר

שאול אבידוב, מייסד אפליקציית מוסקיטר, רשת חברתית שמהותה לחיצה על לחצן מצוקה ממכשיר הנייד ולאחר מכן הסביבה נקראת לעזרה מידית. מספר על האפליקציה ועל איך שהיא יכולה לתרום לחקלאי, למושבניק וגם לבני הנוער שלנו מדובר בשירות אשר יעזור לכלל החקלאים בשדה, ברפת, בחממה, בכרמים ובלול אשר במידה ונאלצים לקבל סיוע – הן רפואי או מצוקה כזאת או אחרת, לוחצים על האפליקציה ותוך 5 שניות, 40 המוסקיטרים הקרובים ביותר למזעיק יקבלו קריאה לעזרה מידית ויהיה באפשרותם לראות מידית, על גבי מפה היכן נמצא מזעיק העזרה. כמו כן, יש באפשרותם לקבל פרטים נוספים שיכולים לסייע במתן העזרה, כמו גילו של המזעיק וכו'. מידע זה מאפשר למוסקיטרים הקרובים להגיע מידית ולסייע, בדרך כלל, הרבה לפני הגעת כוחות הביטחון וההצלה, וכך נחסכות דקות יקרות שיכולות לשנות סיטואציה בשטח.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים