בני המושבים מצטרפים למחאה

תנועת "בני המושבים" מצטרפים למאהל המחאה בעפולה
במוצאי שבת הקרוב יגיעו מאות חניכים של תנועת הנוער "בני המושבים" למאהל המחאה וישתתפו בהפגנה שתיערך במקום.

 

תנועת הנוער "בני המושבים" מצטרפת למאבק הדיור ולדרישה הציבורית לצדק חברתי באמצעות השתלבות במאהל המחאה באזור הבנקים בעפולה. אנשי גרעין "עודד"  - מתנדבי שנת השירות של בני המושבים הקימו אוהל והצטרפו למאהל הקיים.

קובי שמואל, רכז גרעיני "עודד" בתנועת בני המושבים מציין: "המחאה הציבורית גולשת אל מעבר לגבולות סוגיית הדיור. בני המושבים שמים דגש על העדר צדק חברתי גם בתחומים נוספים כגון החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, החקלאות כערך ואקט ציוני וההתיישבות בכלל. החלטנו להתרכז במחאה בפריפריה, שבה המצוקה מן החמורות ביותר".

במוצאי שבת הקרוב יגיעו כ-400 חניכי "בני המושבים" למאהל ויצטרפו לבוגרי התנועה שנמצאים במקום. במסגרת זו חברי הגרעין ילמדו את חניכי התנועה הצעירים על המחאה הציבורית הנוכחית ובסיום הפעילות ייטלו כולם חלק בהפגנה שתיערך במקום.

אייל עוזון, מנהל בני המושבים הדגיש כי ההחלטה להצטרף למחאה הציבורית נבעה מהשטח, מהנוער עצמו (מועצת גרעין עודד הארצית). "זה מה שמייחד את בני המושבים כתנועת הנוער של המרחב הכפרי, שהנוער שותף מלא להחלטות ואף מוביל אותן. עוזון הוסיף כי :"שמח על כך שהנוער החליט להניף את דגל המחאה ובחר להדגיש את הנושאים הקרובים לליבנו כגון: חינוך, כולל הפרטת חינוך וחוק חינוך חינם והחיים במדינה השומרת על ערכי החקלאות".

תנועת המושבים כולה רואה חשיבות רבה במאבק הארצי ובשבוע שעבר אף שיגר מזכ"ל התנועה, מאיר צור, מכתב לראש הממשלה, בו הצעות לפתרון מיידי למצוקת הדיור כגון העמדת מבנים יבילים במושבים הסמוכים ליישובים עירוניים.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים