ד"ר סיגל סטרשנוב תעמוד בראש תנועת הנוער בני המושבים

 סיגל סטרשנוב (רחמילביץ) (47), ממושב ניר בנים,  מונתה ע"י מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים לעמוד בראש תנועת הנוער של המרחב הכפרי, בני המושבים .
 

 

 

 

 

סטרשנוב, שגדלה והתחנכה במושב באר טוביה, תחליף את אייל עוזון, בן מושב אמץ, שניהל את תנועת הנוער ב-7 השנים האחרונות. היא עצמה התחנכה והדריכה בתנועת הנוער בני המושבים כולל התנדבות לשנת השירות של גרעין עודד בחבל התענכים מ.א גלבוע ועבודה כרכזת נוער במושב.
במהלך השרות הצבאי הדריכה בבית ספר שדה חרמון ואח"כ שירתה כקצינת חינוך ומדריכה בהשלמה החילית של קצינות חינוך.
אוחזת בתארים בביולוגיה וד"ר לווטרינריה.
לאחר מספר שנים כווטרינרית, התחילה את עבודתה בתיכון אזורי באר טוביה כמורה, רכזת מקצוע, רכזת פדגוגית, וסגנית מנהל , תוך התנסות בתחומי עבודה שונים הן לימודיים וערכיים.
בשלוש שנים האחרונות הקימה וניהלה תיכון צומח בעיר גדרה.
בשנה האחרונה לומדת במסגרת המכון לחינוך דמוקרטי בסמינר הקיבוצים.

מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים מסר, ש:"מלאכת איתור האדם המתאים לתפקיד מנהל בני המושבים היתה משימה מורכבת, שארכה מספר חודשים, היות והתעקש על דמות חינוכית-ערכית, שתענה על קריטריונים רבים כגון: הובלת חזון וערכים ברורים, ניסיון ניהולי וחינוכי, בקיאות ברזי החינוך הפורמאלי לצד הבלתי פורמלי וחשיבה באופן לא שגרתי (מחוץ לקופסא)", לסיגל כל התכונות אותן חיפשתי ואף יותר. תבנית נוף מולדתה טבועה בה היטב. אני מאחל לה הצלחה רבה בהובלת חזון חינוכי רחב היקף של ילדינו, בנות ובני המרחב הכפרי".
בנוסף – בירך מאיר צור את איל עוזון, מנהל בני המושבים היוצא והודה לו על פעילותו המסורה והערכית בהובלת תנועת בני המושבים בשנים האחרונות.

תנועת המושבים מפעילה את תנועת הנוער "בני המושבים", הרביעית בגודלה בארץ ומאפשרת מסגרת של תוכן וארגון לחינוך הבלתי פורמלי של בני הנוער במושבים. התנועה מונה כ-35,000 חניכים ו-3,000 מדריכים, הפועלים בשיתוף ופוריות עם 32 מועצות אזוריות בכ-420 יישובים ברחבי הארץ. המינוי יכנס לתוקפו בתחילת חודש אפריל.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים