סיום קורס יועצים עסקיים

** הודעה לעתונות **

המחזור ראשון של קורס יועצים עסקיים במרחב הכפרי של תנועת המושבים הסתיים בהצלחה. בוגרי הקורס ישמשו כיועצים לתחומי החקלאות, התעסוקות החלופיות והיזמות במושבים.

 

25 יועצים עסקיים חדשים נוספו השבוע למאגר היועצים של משרד התמ"ת עם סיום המחזור הראשון של קורס יועצים עסקיים של תנועת המושבים. הקורס, שנערך בשיתוף הקמפוס האקדמי אחוה וחברת "אביב ייעוץ עסקי", נועד להכשיר את בוגריו לשמש כיועצים עסקיים מומחים לתחום המרחב הכפרי.

אסתי אורלב ממושב בית אלעזרי, שסיימה את לימודיה במחזור הראשון של הקורס:" ראשית הקורס היה חוויתי ומעשיר ומלמד הן בפן התיאורטי והן בזה הפרקטי. בנוסף, הקורס קלט לטווח רחב מאוד של תחומים  והקיף את כל הידע הרלוונטי הדרוש להתמחות מקצועית כיועץ עסקי במושב. "

"בשני העשורים האחרונים השתנתה מפת התעסוקה במושבים וחלק ניכר מהחברים פתחו תעסוקות חלופיות לצד או במקום העיסוק בחקלאות והמשקים החקלאיים הפעילים התרחבו ומחייבים כיום השקעת מאמץ ניהולי ושיווקי רב מבעבר " מסביר יוגב שריד, מנהל האגף לכלכלה ופיתוח עסקי בתנועת המושבים. והוסיף: "מטרתנו להעניק להם את הכלים המקצועיים הדרושים להצלחתם".

תוכנית הלימודים הייחודית היא יוזמה של תנועת המושבים במסגרתה לומדים המשתתפים כיצד לאבחן את מצב העסק במושב ואלו פתרונות ניתן להציע כדי להאיץ את תהליכי הצמיחה. ייחודה של התוכנית בדגש המושם על תחום המרחב הכפרי הבא לידי ביטוי, בין היתר, בלמידה והיכרות עם כלי המימון של המדינה וקרנות פרטיות שונות לסיוע לחברי מושבים. הקורס מהווה הצצה מקצועית לעולם היזמות העסקית, לקבלת כלים כלכליים, חשבונאיים, שיווקים ותקשורתיים, תוך היוודעות עם העולם העסקי במרחב הכפרי

מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור, מסר שבוגרי המחזור הראשון של הקורס החדש מהווים את ראשיתו של מאגר יועצים שיתמחו במגזר הכפרי ויגדילו משמעותית את הכלים המקצועיים העומדים לרשות חברי המושבים בבואם לפתח ולקדם את פעילותם העסקית. "זהו עוד מהלך ליישום חזון תנועת המושבים ליצירת  מרחב כפרי חדש המשלב בתוכו חקלאות, תיירות כפרית ועסקים קטנים תוך שמירה על עיבוד הקרקע החקלאית ופיתוח פעילויות אחרות באופן מוסדר ומתוכנן" אמר צור באירוע.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים