מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור על כניסתו של אורי אריאל כשר החקלאות: "תקופה קשה ומלאת גזירות ואתגרים עוברת על החקלאות. אנו נהיה לצדך לחיזוק ולשמירה על מעמדה של החקלאות וההתיישבות"

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור בירך היום על כניסתו לתפקיד של שר החקלאות ופיתוח הכפר החדש, אורי אריאל: "אני מברך על כניסתו של אורי אריאל לתפקיד שר החקלאות. השר אריאל מכיר מניסיונו העשיר את החקלאות ואת הבעיות של החקלאים ואף מביא ניסיון בבניה ובקרקעות בהיותו שר השיכון.

אנו, החקלאים, רואים באריאל שותף אמיתי לדרך ונעמוד לצידו לקידום ולייצוג ציבור החקלאים והחקלאות כולה גם באתגרים ובגזירות וגם בהישגים ובהצלחות.

תקופה קשה ומלאת גזירות ואתגרים עוברת על החקלאות וההתיישבות. משקים חקלאיים נסגרים, ענפים מצטמצמים והמדינה, במקום להקל, מערימה קשיים בכל הנוגע לעובדים הזרים, מחירי המים ואף ייבוא מוצרי המזון אשר באים על חשבון החקלאים.

בימים קשים אלו, אנו מצפים ממך להיאבק יחד איתנו לשמירה על מקור פרנסתו של החקלאי בשדה, בפרדס ובכרם. אנחנו נהיה לצידך לחיזוק ולשמירה על מעמדה של החקלאות וההתיישבות החקלאית כענף מוביל ונעשה כל שעל ידינו בכדי להשיג זאת ולמנוע גזירות חד צדדיות.

אני מברך את השר וסמוך ובטוח שאריאל יקדם את בעיות החקלאות וייצג ויקדם את החקלאים, החקלאות וההתיישבות כולה.

אנו, תנועת המושבים בפרט והתאחדות חקלאי ישראל המייצגת את כלל תנועות ההתיישבות נמשיך להוות שופר לחקלאי ישראל ולייצג אותם נאמנה אל מול השלטון המרכזי ולהיות לאריאל לעזר לכל שיצטרך".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים