חקלאי הערבה ורשת שופרסל, פועלים להסדרה של מערכת שיווק שתביא ליציבות מחירים והוגנות עבור החקלאים הרשת והלקוחות

"אגודת 'יופי של ירקות' צריכה להוביל מהלך שיביא לביסוס מערכת עבודה אמינה, יעילה והוגנת עם רשת שופרסל" אמר ראש המועצה האזורית אייל בלום במהלך סיור של איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל בערבה. "המהלך המשותף עם רשת שופרסל, הוא הדבר הנכון למען החקלאים בערבה, הגיע הזמן להיפרד מעולם ההימורים בחקלאות ולבסס מערכת מתוכננת והוגנת."

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, סייר בערבה יחד עם מנהלי "קטיף", בליווי ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה, אייל בלום ומזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, כדי להכיר מקרוב את העשייה ואת האתגרים של החקלאות בערבה ובמטרה ליצור מערכת שיתופי פעולה בין החקלאים בערבה ורשת שופרסל.

הסיור היה מקיף וכלל ביקור בבתי גידול, בתי אריזה, מפגשים עם חקלאים ועם מנהלי אגודת השיווק "יופי של ירקות" במושב עין יהב.

האגודה השיתופית "יופי של ירקות" המשווקת כ 50% מהתוצרת החקלאית בערבה לשוק המקומי, החלה בחודש האחרון לפעול יחד עם רשת שופרסל על בסיס התחייבויות מוסכמות מראש של אספקת התוצרת לרשת.

במהלך הביקור סוכם כי לקראת העונה החקלאית הבאה יעשה תיאום של הצרכים מכיוון הרשת ביחס לגידולים בערבה, על מנת לתת מענה לצרכי השוק וליכולת של החקלאים בערבה לספק את התוצרת.

במהלך הביקור מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן אמר: "המשולש של חקלאי, רשת, לקוח הוא משולש שבו כל הצלעות צריכות לקבל מענה הוגן וראוי".

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור התייחס לצורך בהסדרה של חוק שיביא לכך שלא ניתן יהיה למכור ללקוח תוצרת במחיר נמוך מהמחיר שניתן לחקלאי.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים