מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן לשר האוצר והחקלאות: "חקלאים רבים יפסיקו לזרוע ולשתול במידה וקנט תפסיק את הביטוח לחקלאים ב- 1.7"

קרן נזקי טבע הודיעה היום להתאחדות חקלאי ישראל כי החל מה- 1.7.16 יפסיקו את הביטוח לחקלאים זאת לאחר שהמדינה לא שילמה להם 68 מיליון ₪ *** התאחדות חקלאי ישראל תזמן ביום רביעי הקרוב ישיבת מזכירות דחופה בנושא *** מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן: "המשמעות הינה כי חקלאים שלא יבוטחו מפני נזקי טבע או אסונות טבע, לא ייקחו סיכון על עצמם ולא ישתלו או יזרעו. מה שאומר שעלול להיווצר מחסור אמיתי של ירקות בחגי תשרי"

קרן נזקי טבע הודיעה הבוקר למזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן כי החל מה- 1.7.16 יפסיקו את הביטוח לחקלאים זאת לאחר שהמדינה לא שילמה לקרן 68 מיליון ₪, כפי שהבטיחה לשלם.

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן פנה היום לשר האוצר, משה כחלון ולשר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל וקרא להם "להתערב מידית במשבר, לגייס את הסכום הנדרש ולאפשר גידול מסודר של התוצרת החקלאית".

במקביל זימן וילן ליום רביעי הקרוב את כלל הארגונים החקלאיים לישיבת מזכירות דחופה בנושא.

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן: "על המדינה להבין כי חקלאים רבים יפסיקו לזרוע ולשתול במידה וקנט תפסיק את הביטוח לחקלאים ב- 1.7. המשמעות של אי העברת הכספים לקנט ברורה והיא כי חקלאים שלא יבוטחו מפני נזקי טבע או אסונות טבע, לא ייקחו סיכון על עצמם ולא ישתלו או יזרעו. מה שאומר שעלול להיווצר מחסור אמיתי של ירקות בחגי תשרי". עוד הוסיף וילן ואמר: "אנחנו רואים בכך מעשה חסר אחריות ומיותר. אין כל סיבה שלא לפתור את המשבר".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים