משלחת של כתבים חקלאיים מצרפת קיימה סיור בארץ

המחלקה הכלכלית של שגרירות צרפת ארגנה סיור ייחודי לכתבים לענייני חקלאות מצרפת בישראל. הסיור אורגן בשיתוף בני ברית צרפת והעמותה הצרפתית של כתבים לענייני חקלאות. כ- 17 כתבים חקלאיים מצרפת הגיעו ולמדו על החקלןאות הישראלית תוך כדי התמקדות בנושאי הביוטכנולוגיה ובנושאי המים.

במהלך הסיור נפגשו הכתבים עם נציגים של משרד החקלאות, ביקרו במכון וולקני, בפקולטה לחקלאות, במכון טיהור שפכי גוש דן. בנוסף סיירו במושב בניה, בכפר מרדכי ובקיבוץ שפיים. כמו כן הם גם נפגשו עם מנהלי חברת "הזרע", שקנתה לפני כשנתיים את החברה הצרפתית "לימגריין" ומנהלי חברת אפימילק.

בנוסף, שגרירת צרפת בישראל, הלן לה גל אירחה במעונה את המשלחת והזמינה בכירים העוסקים בחקלאות בכדי להיפגש איתם ולהכיר את החקלאות הישראלית, את הקדמה הטכנולוגית ואת ההישגים של החקלאות בארץ ובעולם כולו. השגרירה הדגישה את חשיבות שיתופי הפעולה הקיימים מזה זמן רב בין החדשנות הישראלית והמומחיות הצרפתית בתחום החקלאות: "אני מברכת את הצעד החשוב הזה של חיזוק שיתוף הפעולה בנושאים חקלאיים בין המדינות. זה כבוד עבורי שבין אורחיי הגיעו אנשי מפתח מעולם החקלאות הישראלי, הן ממשרד החקלאות והכלכלה, הן מההנהגה של החקלאים, הן מהחברות המובילות ביותר בתחום, הן מהאקדמיה והן מחברות סטרטאפ".

מישל בורדונקלה, גזבר העמותה של הכתבים לענייני חקלאות הסביר שמטרת ביקורם בישראל הוא להכיר טוב יותר את התפתחות החקלאות בישראל, ובמיוחד: ננו-טכנולוגיות המיושמות בחקלאות וחדשנות הקשורה לטיפול במי שפכים והשקיה.

דוברת תנועת המושבים והתאחדות חקלאי ישראל, דפנה כהן נוריאל לקחה חלק במפגש בבית השגרירה והסבירה לכתבים על מצב החקלאים והחקלאות במדינה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים