השבוע התקיים האירוע השנתי של דוד חי – שיווק תוצרת חקלאית

כ- 500 חקלאים, נותני השירותים, הסיטונאים, רשתות השיווק והנהגת החקלאים הגיעו לאירוע השנתי של דוד חי שיווק תוצרת חקלאית.

מדובר באירוע השנתי המסכם את הפעילות של החברה

דוד חי נאם באירוע ואמר: "כמו בכל שנה אני מתרגש לראות את כולכם החקלאים באים ממרחקים גדולים ומכבדים את האירוע הזה. זה כבוד גדול עבורי. נמצאים כאן נציגים מההנהגה החקלאית שעבדו הרבה בשבילכם והתוצאות לא איחרו להגיע- אם זה בנושא המים ועוד. אני רוצה לומר לכולכם תודה רבה על השותפות והאחריות שנתתם לי כדי לבצע את המשימה החשובה בשבילכם. זה מאוד מרגש אותי ומחמם את הלב . בעיקר לאחר עונת הסתיו והבציר המאוד טעונה .

השותפות היא הסוד להצלחה. תהיו עצמכם שותפים לכל גורם. אם זה לקוח או מי שנותן שירות כזה או אחר . שותפות היא זו שמביאה למצוינות. זו הדרך היחידה לשרוד. שיהיה לנו המשך עבודה פורייה ומוצלחת".

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור : "פעילותך הענפה מראה שניתן להגשים את החלום שלנו, החקלאים, של שיווק משותף. אני מחזק את ידך.

השבוע היה כאן ראש ממשלת הודו, המדינה הגדולה בעולם וראש הממשלה שלנו נתניהו רצה להראות לו הרבה דברים אבל לא עניין אותו כלום חוץ מהחקלאות. כל העולם מעריך את החקלאות הישראלית וצריך שגם כאן יעריכו. הממשלה מבינה כיום, יותר מתמיד, שצריך לטפל בחקלאות ואנחנו רואים מגמה חיובית. אנחנו רוצים לשפר את הריווחיות של החקלאי הבודד כדי שהחקלאי יתפרנס בכבוד ושנחזיר את חדוות היצירה אלינו".

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחייאני : "החקלאים נלחמים על דה לגיטימציה וחרמות בעיקר בענף הענבים. במצב כזה התגייסנו כולנו כדי להציל את הענף והתוצאות לא איחרו לבוא. כאן בלט דוד חי. נועם הליכותיו, היצירתיות, החשיבה והדאגה האמתית לחקלאים ולהכנסותיהם ראויה להערצה. מה שמניע אותי זה החקלאי, המשפחה שלו וזו הסיבה שאנחנו כאן . תודתי ותודת הבקעה לך על הסיוע להצלחת כולנו".

יו"ר קבוצת משוב, חיים אלוש : "יושבים כאן הרבה חקלאים. החקלאים הישראלים מעולים והחקלאות הישראלית היא מהגדולה בעולם. בכל מקום בעולם משבחים את החקלאות שלנו. אך לצערנו שכחו שהחקלאים צריכים להתפרנס בכבוד".

יו״ר שולחן הענבים, יובל בן עמי : "הייצור הולך ונהיה קשה ולכן התאגדנו כמה חקלאים. שיתוף הפעולה לא מובן מאליו וזאת כדי שהמחירים יהיו סבירים ויש שיתוף פעולה בין הערבה לבקעה לבין כל המגדלים בארץ" .

ריימונד אזולאי בעלת חוות פירות נשירים מגבול לבנון: "כבוד גדול לנו להיות חלק מהקן הגדול שאתה מארגן. אחרי עבודה קשה ומסירות והרבה מחשבה מסתתר לו אדם עניו, רגיש ואכפתי . דוד חי נתן לנו תמיכה ואכפתיות. הוא איש אשכולות, מלח הארץ, אדם צנוע, רגיש ואכפתי. מוקירים אותך.

חזי דניאל חקלאי ומגדל מלפפונים ממושב אחיטוב - "אנחנו החקלאים עסוקים בעבודת אדמה כדי להגיע למקסימום שניתן . המערכת שמשווקת אותנו צריכה להיות מבוססת על שני נדבכים על הגינות ועל אמת . קרן האור למגדלים באחיטוב היא דוד חי. עמדנו על היכולות ועל החשיבה היצירתית וההגונה לתת כלים לחקלאים כדי שנצליח לקיים את העבודה שלנו . "

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים