תנועת המושבים מציעה שירות חדש לתושבי המושבים, חקלאים ולבני נוער: אפליקציית מוסקיטר – רשת חברתית שמהותה לחיצה על לחצן מצוקה ממכשיר הנייד ולאחר מכן הסביבה נקראת לעזרה מידית

מדובר בשירות אשר יעזור לכלל החקלאים בשדה, ברפת, בחממה, בכרמים ובלול אשר במידה ונאלצים לקבל סיוע – הן רפואי או מצוקה כזאת או אחרת, לוחצים על האפליקציה ותוך 5 שניות, 40 המוסקיטרים הקרובים ביותר למזעיק יקבלו קריאה לעזרה מידית *** תנועת המושבים מציעה את האפליקציה, ללא כל עלות, לכלל החקלאים במושבים ובמרחב הכפרי ואף תנועת הנוער בני המושבים, במידה וגם בני נוער נמצאים במצוקה ***

להורדת האפליקציה לחצו כאן 

 

מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור: "מדובר בשירות חיוני, מציל חיים שמהותו ערבות הדדית האחד למען האחר – לחקלאים ולתושבי המושבים אשר נמצאים בכל יום בסכנה בהיותם גרים- הן במקומות מרוחקים, הן סמוך לגבול, הן בסכנה של טילים על השדות החקלאיים בזמן שהם עובדים והן לבני הנוער אשר נמצאים במרחב הכפרי"

 

בעקבות הרצח של החקלאי ממושב פדיה, תנועת המושבים מציעה שירות חדש לתושבי המושבים: אפליקציית מוסקיטר – רשת חברתית שמהותה לחיצה על לחצן מצוקה ממכשיר הנייד ולאחר מכן הסביבה נקראת לעזרה מידית.

מדובר בשירות אשר יעזור לכלל החקלאים בשדה, ברפת, בחממה, בכרמים ובלול אשר במידה ונאלצים לקבל סיוע – הן רפואי או מצוקה כזאת או אחרת, לוחצים על האפליקציה ותוך 5 שניות, 40 המוסקיטרים הקרובים ביותר למזעיק יקבלו קריאה לעזרה מידית ויהיה באפשרותם לראות מידית, על גבי מפה היכן נמצא מזעיק העזרה. כמו כן, יש באפשרותם לקבל פרטים נוספים שיכולים לסייע במתן העזרה, כמו גילו של המזעיק וכו'. מידע זה מאפשר למוסקיטרים הקרובים להגיע מידית ולסייע, בדרך כלל, הרבה לפני הגעת כוחות הביטחון וההצלה, וכך נחסכות דקות יקרות שיכולות לשנות סיטואציה בשטח.

תנועת המושבים מציעה את האפליקציה, ללא כל עלות, לכלל החקלאים במושבים ובמרחב הכפרי ואף תנועת הנוער בני המושבים, במידה וגם בני נוער נמצאים במצוקה.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור פרסם היום את השירות לתושבי המושבים ואת האפליקציה.

ניתן להירשם לאפליקציה באתר תנועת המושבים.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור אומר היום: "לפני מספר ימים נפגשתי עם מייסד האפליקציה 'מוסקיטר', שאול אבידוב בנושא שירות לתושבי המושבים אשר נמצאים בכל יום בסכנה בהיותם גרים הן במקומות מרוחקים, הן סמוך לגבול, הן בסכנה של טילים על השדות החקלאיים בזמן שהם עובדים והן בני הנוער אר נמצאים במרחב הכפרי. הרצח של החקלאי במושב פדיה אמש זעזע אותי והחלטתי כי יש להציע לכלל החקלאים, תושבי המושבים, ולבני הנוער במושבים שימוש באפליקציה האופן מידי. אין ספק שמדובר בשירות חיוני, מציל חיים שמהותו ערבות הדדית האחד למען האחר".

מייסד האפליקציה "מוסקיטר", שאול אבידוב אומר היום כי "מוסיקטר הינה הקריאה לעזרה של המאה ה-21. המערכת מאפשרת לאנשים לסייע לאחרים הנמצאים בקרבתם ונמצאים במצוקה. המערכת בונה קהילה חזקה ובטוחה, מתאימה לכולם- לחקלאים בשדה, ברפת, חממה בלול ובכל מקום. שומרת על בני הנוער ומאפשרת לכולם להיות שם עבור מי שזקוק לעזרה מידי". עוד מדגיש אבידוב ואומר: "חשוב שיודגש כי לצורך ההתקנה יש לחפש מוסיקטר בחנויות האפליקציה או להיכנס לאתר תנועת המושבים בו ניתן להיכנס מידית ללינק ולהירשם".

אודות "מוסקיטר": בישראל פועלת קהילה גדולה של מוסקיטרים – רשת חברתית לסיוע הדדי בעיתות מצוקה. קריאת הקרב של המוסקיטרים "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד" היא שנתנה לקהילה זו את שמה. שאול אבידוב החל את  המיזם לפני כשנתיים לאחר מקרה אונס ברמת ישי אשר ארע מחוץ לפאב מלא ואיש מעשרות המבלים בפאב לא ידע על המתרחש בחוץ.

קהילת משתמשי האפליקציה הם חברי רשת חברתית הגדלה מדי יום. הנחת היסוד של אפליקציית מוסקיטר – קריאת ההצילו של העידן המודרני, הינה שבעת מצוקה, העזרה המהירה והיעילה ביותר תגיע מעובר האורח הנמצא בקרבתו ובסביבתו של מזעיק העזרה. בעת לחיצה על כפתור המצוקה, מקבלים כ- 40 מוסקיטרים הקרובים ביותר למזעיק את הקריאה, ויש באפשרותם לראות מידית, על גבי מפה היכן נמצא מזעיק העזרה. כמו כן, יש באפשרותם לקבל פרטים נוספים שיכולים לסייע במתן העזרה, כמו גילו של המזעיק וכו'. מידע זה מאפשר למוסקיטרים הקרובים להגיע מידית ולסייע, בדרך כלל, הרבה לפני הגעת כוחות הביטחון וההצלה, וכך נחסכות דקות יקרות שיכולות לשנות סיטואציה בשטח. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים