כנס בוגרי בני המושבים לדורותיהם יתקיים בחול המועד בפסח

תנועת הנוער בני המושבים ותנועת המושבים מקיימים בחול המועד פסח את כנס בוגרי בני המושבים לדורותיהם. הכנס יתקיים ב- 28.4.16 בשעות 10:00-16:00 באנדרטת הנח"ל שבפרדס חנה. כתב/צלם מוזמנים לסקר.

מדובר בפעם הראשונה שמתקיים כנס בוגרים של התנועה. אל הכנס צפויים להגיע אלפי משתתפים וצפוי להיות בו טקס חגיגי, פיקניק משפחות, מפגש חברים, מתחמי פעילות, פינות יצירה, פינת משחקים וג'ימבורי לילדים.

כמו כן, תוצג תערוכה של ההיסטוריה של בני המושבים מכל תקופותיה, כל קומונה תכין פינה של מה שקורה אצלה היום ואף יהיה ספר זיכרון שהמשתתפים יוכלו לכתוב בו.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור אומר: "הנוער שלנו הם חוד החנית והבסיס של תנועת המושבים ושל החברה כולה. הם הגאווה שלנו בכל מקום אליו אנחנו הולכים. בוגרי בני המושבים, שחלקם הורים לילדים בתנועה, הם האנשים האיכותיים ביותר אשר שירתו בצבא במקומות הקרביים והאסטרטגיים ביותר והתברגו בחברה ובשוק העבודה למקומות הטובים ביותר. אני גאה בהנהלת בני המושבים על הפקת אירוע משמעותי זה".

מנהלת בני המושבים, שירי ארדיטי אומרת: "אמנם זהו כנס של בני המושבים, אך למעשה זהו כנס של כלל ההתיישבות והמרחב הכפרי במדינת ישראל. אני מזמינה את כלל הבוגרים שלנו להגיע לכנס ולפגוש את חבריהם לגרעין לתנועה ולדרך. אין ספק שהמפגש המדהים של כל אותם שבגרו ופעלו בבני המושבים רק ימחיש את שכולנו יודעים: את אותה האיכות הגלומה בבוגרי בני המושבים, הנמצאים היום בנקודות מפתח בחברה הישראלית, משפיעים מובילים ומעורבים בכלל מעגלי החיים.

אני גאה להיות חלק ממשפחת בני המושבים ושמחה שהצלחתי יחד עם הצוות המרכז של בני המושבים לפעול לקיומו של כנס בוגרי התנועה לדורותיהם, ולהוציאו מן הכוח אל הפועל".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים