תנועת המושבים קיימה סיור בבקעת הירדן: "גאווה לראות שלמרות כל הקשיים שחוותה הבקעה, האזור פורח ומשגשג חברתית, קהילתית וכלכלית"

הנהלת תנועת המושבים קיימה השבוע ביקור במועצה האזורית בקעת הירדן במושבים- נעמה, נתיב הגדוד, תומר, יפית ופצאל.

אל הסיור הגיעו מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, שושי נשר מאגף חברה וקהילה, עו"ד עמית יפרח, יו"ר אגף הקרקעות ושירי ארדיטי, מנהלת תנועת הנוער בני המושבים. אל הסיור הצטרף ראש המועצה, דוד אלחיאני יחד עם כל מטה המועצה.

כאמור, בקעת הירדן חוותה לפני כעשור משבר בחקלאות וכתוצאה מפיתוח וחדוות היצירה, האזור קם על רגליו והחקלאות לצד הקהילה בתנופה ממשית.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור אמר במהלך הסיור: "גאווה להסתובב בבקעה ולראות שלמרות כל הקשיים שחוותה הבקעה, האזור פורח ומשגשג חברתית, קהילתית וכלכלית".

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחיאני אמר: "אני מודה למאיר צור ולצוות שהגיע יחד איתו על הביקור המוצלח. תנועת המושבים היא התנועה היחידה המלווה את יישוביה בבקעת הירדן בצורה עקבית ומעניקה להם את הידע והניסיון הרב שיש לתנועה. אנחנו שמחים למצוא בתנועה שותפים לדרך לכל התחומים ואני מודה באופן אישי למאיר צור על העזרה בתחומים הרבים שאנחנו שותפים להם".

הסיור התחיל ב"גיא לי קפה", על שמו של גיא חסון, שנפל לפני עשור במלחמת לבנון השנייה, שהוריו מתפעלים את בית הקפה אותו הוא ייסד חודשים לפני מותו. לאחר מכן, סיירו במושבים יפית, נעמה ופצאל שם ראו את תנופת הקליטה של התושבים שאינם מבקעת הירדן וההרחבות ובמושב תומר שחוגג בימים אלה 40 שנה להיווסדותו.

במהלך הסיור במושב נתיב הגדוד, ראו כי למרות המצוקות הכלכליות והועד הממונה שהיה בעבר, המושב התגבר והתפתח הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית. לאחר מכן סיירו במרכז המבקרים של שמן הארגן של משפחת אורן.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים