גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

תמונה אחת שווה מאה שנה

תנועת המושבים פתחה השבוע תערוכה חגיגית לציון מאה שנות התיישבות מושבית. כנסו לפרטים.

תנועת המושבים פתחה השבוע תערוכה חגיגית לציון מאה שנות התיישבות מושבית.

 

התערוכה מתקיימת בגלריית תנועת המושבים שבתל אביב ביוזמת אגף חברה וקהילה ועל ידי אוצרת התערוכה, אורית לוטרינגר.

 

מדובר בתערוכה ייחודית המספרת את סיפור חיי המושב. אמני המושבים שמשתתפים בתערוכה זו, מתייחסים באמצעים פלסטיים להיבטים אישיים, לחוויות, זיכרונות, ונוסטלגיה מרגשת מתוך ההוויה של החיים במושב אז והיום.

 

בתערוכה מוצגות עבודות הטכניקות שונות, כמו ציורי שמן ואקריליק, צילומים, עבודות בד ועוד, וכל זאת באסתטיקה מרהיבה.

 

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח אמר היום: ״תמונה אחת שווה מאה שנה של התיישבות. אני גאה בתערוכה הייחודית המספרת את סיפורה של מאה שנות ההתיישבות לאורך שנותיה ומאירות באור מיוחד את המושבים, החקלאות והכפר. התערוכה מתקיימת כחלק ממסורת ארוכת שנים של אמנים מהמושבים בלבד ונוהלה לאורך כל השנים על ידי חברנו היקר והותיק יהודה אלטון ממושב בורגתא שהגיע במיוחד לתערוכה להיות איתנו״.

 

אוצרת התערוכה, אורית לוטרינגר: ״מדובר בתערוכה ייחודית במסגרתה מציגים רק אומנים חברי המושבים. נושאי התערוכה נוגעים בי ברמה האישית - את השדות והנופים, את הבן הממשיך, את החקלאות, את סיפורם של המושבים. כל זה מזכיר לי את סיפורה של משפחתי ושל אימי. לימים נישאתי לחקלאי ואנו גרים במושב גבעת חן״.

 

יהודה אלטון שהגיע במיוחד לתערוכה אמר: ״אנשים הם אלו שעושים מאה שנות התיישבות, אנשים אשר קמו בבוקר וירדו עם המחרשה, עברו עם הטרקטור והקימו מושבים וחקלאות לתפארת בכל רחבי הארץ בידיים שלהם״.

 

יו״ר אגף חברה וקהילה, קובי שמואל: ״מדובר בתערוכה ייחודית המספרת את סיפור הקמת המושב ואת סיפורה של מאה שנות התיישבות. אנו פעלנו לפתוח את התערוכה הייחודית בגלריית תנועת מושבים בבית התנועה״.

 

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים