גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

50 אחוזים אנרגיה מתחדשת עד 2020

בצל הודעתו של מנכ"ל משרד האנרגיה אודות יעד של 10 אחוזים אנרגיות מתחדשות עד שנת 2020, מתכנסים בכירי המשק ואיכות הסביבה ותובעים מהממשלה להעלות את הרף הנמוך שהציבה לעצמה כדי למנוע את הסכנה הברורה והמיידית:

50 אחוזים אנרגיה מתחדשת עד 2020

חיים אלוש יו"ר קבוצת משוב ומייסד כנס "קלינטק": אנו חוששים שגם הפעם ההחלטה תתמסמס במה שנראה כשירות לטייקונים וחוסר משילות". הדברים מקבלים משנה תוקף על רקע רפיסות הממשלה בטיפולה בזיהום האויר, המים והקרקע – ראה המחקר אודות התינוקות עם הראשים הקטנים בחיפה.

מייד אחרי קריאת מנהיגי העולם בפריז לנקיטת מהלכים עולמיים למעבר לאנרגיות מתחדשות ולעצירת הזיהום באוויר, במים וביבשה, מתכנסת ועידת קלינטק ה-20 בירושלים בקריאה לממשלת ישראל להציב יעד גבוה בהרבה מזה שנקבע על ידה: עד 2020 תשתמש ישראל ב-50 אחוזים של אנרגיה מתחדשת, לעומת שני (2!) אחוזים בלבד היום.

הועידה תתכנס לאחר חשיפת התוצאות הנוראות של זיהום האויר בחיפה, שגם נחליה ואדמתה מזוהמים, אשר גרמו ככל הנראה למחלות קשות לתושבי המטרופולין. ישראל סערה למקרא המחקר המזהיר מפני לידת תינוקות עם ראשים קטנים, מומים ועיוותים. מדובר במחזה אימים, שחוקרים טוענים שהוא מונח זה כבר לפתחנו ומאיים על ילדינו.

לכן נתבעת ממשלת ישראל היום לעצור את האיום על חייהם ועל בריאותם של אזרחיה.

יו"ר ועידת קלינטק ה-20, חיים אלוש: " אנו חוששים שגם הפעם ההחלטה תתמסמס במה שנראה כשירות לטייקונים וחוסר משילות. ראש ממשלת ישראל די לנהוג כיען. ישראל עתירת המשאבים, כלכליים וטכנולוגיים, מסוגלת להוביל את העולם ולא לפגר אחריו. אתה ושריך נתבעים להגן על חיי ובריאות האזרחים. יש לך פה הזדמנות להיות ה'ראשון לזהות' ולדפוק על השולחן כדי לעצור את הסכנה".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים