גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

תנועת המושבים: למעלה מ- 160 פעילי ורכזי תרבות מושבים מרחבי המדינה הגיעו ליום חשיפת אומנים שהתנועה ארגנה

האומנים אשר הופיעו בפני רכזי התרבות הינם בין השאר- זמרים כמו - עינת שרוף, דפנה ארמוני, אומן החושים אמיר לוסטינג, להקות, הופעות, הרצאות, שחקנים ושירה בציבור ***מטרת האירוע הייתה לכנס את פעילי התרבות מהמושבים השונים ברחבי המדינה ולחשוף אותם מגוון רחב של אומנים שיתאימו לכל תחומי החיים בקהילה במושב

תנועת המושבים קיימה את האירוע השנתי - "יום חשיפת אומנים" שעיקרו היה להציג ולחשוף בפני פעילי ורכזי התרבות במושבים השונים ברחבי המדינה בפני כמה שיותר הופעות ואירועי תרבות בשביל שהלן יזמינו עבור תושבי המושבים.

 צילום: דודי נשר 

לאירוע הגיעו למעלה מ- 160 פעילי ורכזי תרבות מרחבי המדינה אשר התרשמו מההופעות. האומנים, אשר כולם תושבי המרחב הכפרי, הופיעו בפני רכזי התרבות והינם בין השאר- זמרים כמו - עינת שרוף, דפנה ארמוני, אומן החושים אמיר לוסטינג, להקות, הופעות, הרצאות, שחקנים ושירה בציבור.

מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "תנועת המושבים מקדישה משאבים רבים למען החברה והקהילה. שימורה וחיזוקה של החברה והקהילה זה הדבר הכי חשוב במושבים. חיי הקהילה והתרבות במושב הם משמעותיים לצורת החיים במושב".

יו״ר המועצה האזורית לב השרון, עמיר ריטוב: "המשאב העיקרי שלנו זה הנוער. לתנועת המושבים חשיבות ומשמעות עבור הקהילה והמרחב הכפרי כולו ואנחנו יותר משמחים לארח כאן את יום החשיפה".

מנהלת בני המושבים, שירי ארדיטי נחום: "קיימים פרויקטים רבים המשותפים לאגף חברה וקהילה יחד עם בני המושבים, למשל סמינר קהילה בתנועה, כל זאת כדי להשלים את המעגל הקסום בו המושבים שלנו בנויים משכבות שכבות- ממקימי המושב, לבוגרי המושב, לאלו שגדלים ביישוב, בני הנוער ועוד".

יהודה אלטון מאגף חברה וקהילה של תנועת המושבים אמר: "בחודשים האחרונים עבדנו קשה בכדי לאפשר לפעילים תכנית רחבה ומגוונת ככל שניתן. מרגש לראות את כמות האנשים המשתתפים באירוע חשוב זה.

שושי נשר מאגף חברה וקהילה אמר: "לאירוע חשיפה זה הבאנו אומנים ומרצים שיתאימו לכל אירועי השנה במושב, יעשירו את העולם התרבותי ויפתחו את השיח הקהילתי למגוון רחב של קהילות תוך יישוביות- לצעירים, למבוגרים ולכל היישוב כולו".

הזמרת עינת שרוף אמרה בפני הקהל: "מרגש ומשמח אותי בכל פעם מחדש להיפגש עם אנשי תנועת המושבים ולהופיע בפניכם. זה מחזיר אותי לימים שאני מתגעגעת אליהם".

הזמרת דפנה ארמוני: "אני מאוד שמחה לעמוד בפניכם ולהציג את מבחר ממיטב שיריי".

אומן חושים, אמיר לוסטיג אמר: "באמצעות חמשת החושים אני יוצר את החוש השישי. תמיד תחשבו מחשבות טובות כי אתם לא יודעים מי קורא אותם זה".

לצפייה בתמונות מיום חשיפת האומנים – פייסבוק תנועת המושבים בישראל  

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים