גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

לקראת ל"ג בעומר – אמצעי חדש לכיבוי מהיר של אש תוך שניות ספורות !

מדורות ל"ג בעומר הן החוויה המסורתית של ילדי ישראל, אלא שלמרבה הצער חלק מהן, מסתיים בתאונות קשות. לכן, בעוד הילדים עוסקים בימים אלו, באיסוף נמרץ של קרשים ונערכים להבערת האש, חוששות הרשויות מפגיעות צפויות ועוסקות בהפצה ובהטמעת הנחיות בטיחות להורים ולילדים.

כעת, אמצעי חדש מציל חיים שהושק לאחרונה, עומד לתפוס מקום מרכזי בערכות הבטיחות – קוביה לכיבוי מהיר של אש. במגע של הקוביה לכיבוי עם האש נוצר אפקט מיידי של פיצוץ המפזר את אבקת כיבוי אש וזו "חונקת" את האש תוך שניות ספורות.
התפעול הינו פשוט ונח ואינו דורש ידע מוקדם, הכשרה או הכנות מיוחדות. רק להשליך את הקוביה לעבר האש – גם ממרחק של כמה מטרים, ופעולת הכיבוי תתבצע בעצמה , באופן אוטומטי ,תוך שניות ספורות, מרגע המגע הישיר והרציף עם האש.
הפעולה יכולה להתבצע ע"י כל אחד.

המוצר הייחודי ״סנקס״ Snex
Smart Nano Extinguisher
(מטף כיבוי זעיר וחכם)
אשר משמש בשנה האחרונה מאות עסקים ומתחמי מגורים כמוצר חדשני להגנה אוטומטית, מפני התפשטות אש בחדרים, מטבחים, מכוניות, ספריות, לולים וארונות חשמל , מגיע עכשיו גם לשטח.

ערן בן זאב משווק "סנקס" : "הקוביה הינה מוצר מציל חיים שמיועד לסייע בהגנה מפני התפשטות אש לרבות הגנה לסכנה ממדורות החג. מדובר בשכבת הגנה ובטיחות נוספת שללא ספק מסירה דאגה משמעותית בליל המדורות מהורים ומהרשויות".
היקף שטח הפעולה המקסימלי הינו 3 מ"ק .
הסנקס מופץ בצורת קוביה וכן בצורת כדור לכיבוי אש ,
extinuisher smart nano snex - במידה של 15 ס"מ קוטר ובמשקל של 1100 גרם .
ניתנים לרכישה ישירות מהיבואן:
www.snex.solutions

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים