התאחדות התיירות הכפרית - בעלי הצימרים מתאגדים

תנועת המושבים מקימה את התאחדות התיירות הכפרית.
התאחדות התיירות הכפרית תסייע לתיירנים בפתרון בעיות סטטוטוריות, תחזק את הקשר עם גורמים הממשלה הרלוונטיים, תפעל לקידום מקצועי של הענף, ותעודד תיירות כפרית.

 

 

תנועת המושבים הודיעה כי היא מקימה את התאחדות התיירות הכפרית במטרה לסייע לבעלי הצימרים והעוסקים בתחום התיירות הכפרית במטרה לקדם את הענף ולעודד פיתוח תיירות כפרית כמקור פרנסה חלופי.
ההתאחדות תפעל לסייע לתיירנים בבעיות רוחב ברבדים השונים, החל בבעיות סטטוטוריות וכלה בסוגיות נקודתיות. כמו כן תפעל ההתאחדות ליצירה והידוק הקשרים עם משרדי התיירות, התמ"ת והחקלאות ועם המרכזים לטיפוח יזמות ועמותות התיירות ברחבי הארץ, על מנת לסייע לקידום ועידוד התיירות הכפרית. הפורום יפעל לסיוע והכוונה בפיתוח אטרקציות תיירותיות, מיזמים ושירותים, בכדי לבסס את הענף כמוביל, בטוח ויציב לאורך זמן.
מאיר צור – מזכ"ל תנועת המושבים: "תנועת המושבים שמה לה למטרה לייצג את החקלאים במכלול התחומים הנדרשים ובכלל זה, לצד החקלאות והשמירה על זכויותיהם בקרקע, התיירות הכפרית. אנו רואים בתיירות הכפרית ובמרחב הכפרי לא רק מודל כלכלי מובהק, אלא בעיקר מרחב בו מתקיימות תרבות חקלאית, מסורת, מורשת וחלוקת הכנסות סבירה בין בעלי נחלותיה".
חקלאים רבים, שנבצר מהם לעסוק בחקלאות, מוצאים מקורות תעסוקה חלופיים בעלי התאמה וזיקה, במידה רבה ככל שניתן, לאורך החיים הכפרי ובהם התיירות הכפרית. תנועת המושבים מעודדת פיתוח תעסוקה חלופית תוך שמירה על מידתיות ובמינימום פגיעה באורח החיים הכפרי. "התיירות הכפרית היא מקור פרנסה ראוי ששומר על צביון המושב והמרחב הכפרי" אומר ראש המועצה האזורית מגילות - מוצי דהמן, שיעמוד בראש התאחדות התיירות הכפרית בתנועה.
ייחודה של התיירות הכפרית היא בפעילות החקלאית המתרחשת סביבה ובתוכה, המאפשרת למטייל לחוות קשר ישיר ומגע עם הטבע, הריחות והמראות האופייניים לסביבה כפרית טיפוסית. קיומה ופיתוחה של תיירות כפרית מתאפשרים במקביל ובנוסף לפעילות והאופי החקלאי של הישוב.
מיד לאחר חופשת הפסח יכונסו נציגים מכל קשת ההתיישבות הכפרית, תיירנים מאזורים שונים ונציגי המשרדים הרלוונטיים והגופים הממשלתיים העוסקים בתחום למפגש ראשון.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים