התמונה "השקדייה פורחת בתבור" נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2014

התמונה "השקדייה פורחת בתבור" נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2014 בתחרות "הגלריה החקלאית" ה-10 של קנט.

למקום השני הגיע צילומו של יוני בכר מכפר גלעדי "רק טיפה" ולמקום השלישי הגיע צילומו של חנוך סייף "פסיפס אביב" # דודי גינזבורג, מנכ"ל קנט: "אנו שמחים שכל שנה מחדש אנו נחשפים דרך עין המצלמה לחקלאות הישראלית במלוא הדרה"

 

צילומו של יוסי ברגר מקריית חיים "השקדייה פורחת בתבור" , נבחר כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2014 בתחרות "הגלריה החקלאית" ה- 10 של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות. התמונה נבחרה מתוך מאות תמונות שהוגשו לתחרות המסורתית של קנט. הכרזה על הזוכה בתחרות התקיימה בכנס הלקוחות השנתי של קנט, שבו השתתפו מאות חקלאים.

 

תחרות צילומי החקלאות של קנט החלה לפני 10 שנים כתחרות לחקלאים שהוזמנו לשלוח תמונות מחיי היום יום של פועלם. לאור ההיענות הגדולה, בקנט החליטו לפתוח את התחרות לכלל הציבור. זאת בכדי להעלות על נס את תרומת החקלאות, הנחשבת לאחד הענפים המתקדמים והמתפתחים ביותר ואת תרומת החקלאים עצמם, לפיתוחה ושגשוגה של המדינה.

 

התמונה הזוכה, "השקדייה פורחת בתבור" , צולמה בשבת במהלך טיול משפחתי, כאשר נסעו למוזיאון המרציפן בכפר תבור. לאחר שיצאו מהמוזיאון השמש הציצה מבעד לעננים מדי פעם אחרי מספר ימי גשם. "הטבע היה במיטבו, הכל ירוק ופורח", אמר ברגר, "החלטנו  לטייל בסביבה וירדנו מהכביש בשבילים שבין השדות והמטעים באזור. ולפתע, תוך כדי נסיעה הבחנתי לשמאלי במטע שקדיות מרהיב בפריחתו. בלמתי את המכונית וצילמתי בניסיון לשמר את התחושות ככל האפשר".

 

למקום השני הגיע צילומו של יוני בכר מכפר גלעדי, "רק טיפה", שצולם בשדה חיטה בעמק החולה זמן קצר לאחר הזריחה. בכר סיפר כי הוא צלם חובב הנוהג לצלם המון טבע ורגע קט לאחר הזריחה ראה טיפה מנצנצת על עלה חיטה בודד שתפסה את תשומת ליבו. למקום השלישי הגיע צילומו של חנוך סייף מצפת, "פסיפס אביב", שזכה במקום השלישי, צולם באזור מטולה בתחילת האביב. חנוך הינו חובב צילום העובד בחקלאות כפקח נזקים במטעים נשירים.

 

יוסי ברגר זכה באופניים חשמליות על הגיעו למקום הראשון בתחרות, למקום השני הגיע יוני בכר מקיבוץ כפר גלעדי, שזכה באייפון  5S  ולמקום השלישי הגיע חנוך סייף מצפת, שזכה בטאבלט.

 

דודי גינזבורג, מנכ"ל קנט בירך את הזוכים על זכייתם, "אנו שמחים שכל שנה מחדש אנו נחשפים דרך עין המצלמה לחקלאות הישראלית במלוא הדרה".

 

אודות קנט:

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים