כלכלה

  • הועידה הכלכלית של תנועת המושבים באזור הדרום: "מחברים בין מיזם במושב לבין יזם"

    כ- 300 חברי מושבים הגיעו אמש לוועידה הכלכלית של תנועת המושבים באזור הדרום שהתקיימה במועצה האזורית חוף אשקלון. מדובר בוועידה הראשונה מסוגה שמטרתה ליצור חיבור בין מיזם במושב לבין יזם. במסגרת הערב התקיים פאנל מעניין בנושא שיתופי פעולה כלכליים – פוטנציאל והזדמנות. את הועידה יזם והפיק רכז הדרום של תנועת המושבים, מאיר צפרירי.

    מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור שפתח את הערב אמר: "הפעילות הכלכלית במושב היא משמעותית, הן בנחלות והן באגודה. הדרך שלנו לקדם את האגודה היא קודם כל ברצון ובקבלת ההחלטה של האגודה להקים מיזם כלכלי משותף. קיימים מושבים רבים שעושים מיזמים כלכליים משותפים בהצלחה יוצאת מן הכלל וזאת כדי לייצר הכנסות נוספות למושב ולחבריו. אני שמח שתנועת המושבים מעוררת את הנושא ומובילה אותו. אנחנו כאן בכדי להיות לכם לעזר, לעזור לכם לתכנן בכדי לתמוך בכם עם כלכלנים ועם ליווי מקצועי בנושא הקרקעות, החקלאות והפעילות הלא חקלאית כדי שהדברים ייעשו בצורה מידתית ומותאמת למושב.

  • הועידה הכלכלית 2016 של המרחב הכפרי, בסימן איחוד כוחות מושבים, קיבוצים, תעשייה, חדשנות וצמיחה תתקיים ביום חמישי הקרוב

    הועידה תתקיים ביום חמישי הקרוב, ה- 16.6.16 (בעוד יומיים), באולמי האחוזה במודיעין בשעות 08:30-14:30 ***במהלך הועידה יתקיימו פאנלים בנושאים- חקלאות וביטחון המזון, תעשייה, השקעות וצמיחה, מיסים, נדל"ן וקהילה במרחב הכפרי *** אל הועידה יגיעו בין השאר: שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל, מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן, ח"כ איתן כבל, ח"כ איתן ברושי, יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי ועוד *** כתב/צלם מוזמנים לסקר *** מצ"ב לו"ז הועידה

  • הזמנה לועידה הכלכלית לקיבוצים ולמושבים

    לקוח נכבד,

    כמידי שנה, תתקיים הועידה הכלכלית השנתית לחדשנות בקיבוצים, מושבים, בתעשייה ובאגודות השיתופיות.

    התנופה המתמדת בקיבוצים ובמושבים, מביאה עמה שינויים ואתגרים חדשים העומדים בפני חברי הקיבוצים והמושבים.

    וועידה זו, תעסוק השנה בנושאים "החמים" העומדים על הפרק וביניהם:

    התכניות האסטרטגיות לקידום ההתיישבות, חדשנות וטכנולוגיה בתעשייה ובחקלאות, השקעות פיננסיות, רפורמות המיסוי, נדל"ן וחקלאות.

    לוועידה מוזמנים : כל המנהלים מהמגזר ההתיישבותי ומהתעשייה הקיבוצית, יושבי ראש, מנהלים עסקיים, גזברים, מרכזי משקים, מנהלי ארגונים חקלאיים, מנהלי מפעלים, מזכירי התיישבות, מנהלי כספים, מנהלי חשבונות, אגודות שיתופיות ועוד.

    נשמח לארח אתכם בוועידה.

    בברכה,

    עדנה זיו
    מנהלת הוועידה וקבוצת עיתוני המרחב הכפרי


    לרישום לחץ כאן

  • ועדת הכספים דחתה את חוק המע"מ של לפיד - תנועת המושבים: "מברכים על הדחייה וממשיכים במאמץ להכניס את ההתיישבות אל תוך ההטבה"

    תנועת המושבים מברכת היום על דחיית העברת חוק "0% מע"מ" של שר האוצר, יאיר לפיד.

    כזכור, ועדת הכספים של הכנסת אשר כינסה אמש דיון חירום בזמן הפגרה, לא הצליחה לאשר את חוק 0% מע"מ זאת על רקע ההתכתשויות לגבי החוק. ההערכה היא שהדיונים יתחדשו רק בראשית ספטמבר ונראה כי החוק לא יאושר במליאה לפני אוקטובר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים