תנועת המושבים מעלה קמפיין פייסבוק לקראת החגים תחת הסלוגן "שווה להיות מושבניק"

תנועת המושבים, עולה בקמפיין לקראת החג, תחת הסלוגן "שווה להיות מושבניק" .

במסגרת הקמפיין, שצפוי לחשיפה של כחצי מיליון ישראלים, שעתידים לנפוש בארץ במהלך תקופת החגים, תזמין תנועת המושבים את הציבור לבלות את החופשה במגוון מקומות הבילויי והאטרקציות שבמרחב הכפרי.

 

כחלק מהפעילות תושבי המרחב הכפרי עצמם, יהנו מ 15% הנחה על מגוון אתרי הנופש והאטרקציות שמשתתפים בפעילות ויפורסמו באתר התנועה אטו מהטבה ייחודית אחרת.

הקמפיין מהווה עוד נדבך בפעילות של תנועת המושבים שמטרתה לעודד את הפעילות הכלכלית והחברתית ביישובי המרחב הכפרי ולהמשיך ולחזק את התדמית של המגזר בקרב הציבור הישראלי.

 

מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים: " המטרה שלנו לייצר פרגון הדדי לכל העוסקים בענפי התיירות הכפרית במרחב הכפרי וכמובן למושבניקים עצמם.

 פעילות כזאת תייצר הדים ותביא הכרה לכל העוסקים בענף ובאותה נשימה, יזכו חברי המרחב הכפרי להטבות ייחודיות, פשוט מפני שהם מושבניקים".

אנו רואים בתיירות הכפרית ובמרחב הכפרי מרחב בו מתקיימות תרבות חקלאית, מסורת , מורשת שיש להעבירה גם לדורות הבאים".

 

אודות תנועת המושבים:

תנועת המושבים היא תנועת ההתיישבות הגדולה ביותר במדינת ישראל ומאגדת בתוכה 254 מושבים הפזורים לאורכה ולרוחבה של הארץ. התנועה היא נושאת הדגל במאבק הציבורי לשימור ופיתוח המרחב הכפרי אשר יאפשר לדורות הבאים לעסוק בחקלאות לרבות יצירת אתגרים מקצועיים אשר יבטיחו את המשך קיומה ועתידה של החקלאות בישראל .

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים