תנועת המושבים: כ- 100 פעילי ורכזי תרבות מושבים מרחבי המדינה הגיעו ליום חשיפת אומנים

מטרת האירוע הייתה לכנס את פעילי התרבות מהמושבים השונים ברחבי המדינה ולחשוף אותם למגוון רחב של אומנים לטובת אירועי התרבות של המושב

תנועת המושבים קיימה את האירוע השנתי - "יום חשיפת אומנים" שעיקרו, להציג ולחשוף בפני פעילי ורכזי התרבות ממושבים ברחבי המדינה מגוון רחב של הופעות ואירועי תרבות כדי להקל על הפעילים להתאים אומנים לאירועי המושבים ולהיערך לשנת הפעילות הקרובה.

החידוש השנה היה המקום הניכר שניתן לפעילות ילדים ונוער.

לאירוע הגיעו כ- 100 פעילי ורכזי תרבות מרחבי המדינה אשר התרשמו מההופעות. האומנים אשר הופיעו היו בין השאר- הזמר אריק סיני, ד"ר איריס בראון בהרצאה מרתקת ומשעשעת בנושא תקשורת בין המינים, אורי מוסטקי ורם סופר על שירי אריק איינשטיין לילדים ולמבוגרים, סמי סירואה, סיפורו של בן שומע למשפחה של חמישה חירשים, גידי ליבנה, אומן חושים וקומיקאי, מופעים לילדים כמו קימיקזה קידס ומאמא דיילי של תיאטרון מראה ועוד רבים וטובים.

מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "תנועת המושבים מקדישה משאבים רבים למען החברה והקהילה. שימורה וחיזוקה של החברה והקהילה זה הדבר הכי חשוב במושבים. חיי הקהילה והתרבות במושב הם משמעותיים לצורת החיים במושב ומתוך כך יצרנו את תכנית 'שריגים', המושתתת על המסורת שלנו, היהדות שלנו, כדי להגיע לשיח תרבותי ומחבר".

יו"ר אגף חברה וקהילה ומנהלת בני המושבים, שירי ארדיטי נחום: "האגף שם לעצמו למטרה לקדם ולהנגיש את נושא הקהילה וכדי לחשוף אתכם לנושאים קהילתיים.

לוח השנה הוא ריתמוס שאנחנו נפגשים סביבו. כל קהילת המושב המרכזת הכל.

לצד ההבנה שבתוך קהילות גדולות מתקיימות במות מפגש נוספות שמחזקות את השיח הקהילתי. המטרה שלנו היא שכל אחד שנמצא במרחב הגאוגרפי יראה עצמו כחלק מהקהילה. אנחנו מנסים לייצר עוד במות עבורכם ולהפוך אתכם ליזמים של במות קהילתיות במושב. מטרתנו לשמר את הערכים והתכנים עליהם גדלנו ואותם נעביר לדורות הבאים. לתכנית "שריגים" שותפים "קרן אביחי"

יהודה אלטון מאגף חברה וקהילה אמר: "בחודשים האחרונים עבדנו קשה בכדי לאפשר לפעילים תכנית רחבה ומגוונת ככל שניתן. מרגש לראות את כמות האנשים המשתתפים באירוע חשוב זה.

שושי נשר מפתחת חברה וקהילה באגף אמרה: "לאירוע חשיפה זה הבאנו את מיטב האומנים והמרצים שיתאימו לכל אירועי השנה במושב, יעשירו את העולם התרבותי ויפתחו את השיח הקהילתי למגוון רחב של קהילות תוך יישוביות- לצעירים, למבוגרים וליישוב כולו, יום זה הוא פלטפורמה לבניית תכנית שנתית והינכם מוזמנים להיעזר בנו בבנייתה"

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים