צעירים וחיילים

  • יותר מ- 1000 מדריכים ופעילים של בני המושבים השתתפו באירוע הוקרה על פעילותם

    מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור: "שנת שיא בפעילות של בני המושבים גם בכמות החניכים שהשתתפו וגם באיכות הפעילות. גאווה גדולה עבורנו"

    יותר מ- 1000 מדריכים ופעילים של תנועת הנוער, בני המושבים הגיעו לאירוע הוקרה עבור הפעילות והעשייה התנועתית שתרמו לאורך השנה במושבים ובמועצות. במהלך האירוע התקיים טקס פרידה מהגרעין היוצא ומאנשי צוות ורכזים אשר מסיימים את תפקידם. כמו כן, התקיימה הופעה מלאה של איזי אשר הפתיע עם חולצת בני המושבים ובירך את המשתתפים על עשייתם.

    האירוע נערך בפארק נחשונית במהלכו הפעילים והמדריכים בילו בפארק המים ובבריכות, ועשו הפעלות כמו אקרו בלאנס, ריקוד שקט ,יצירה אלטרנטיבית ועוד. את האירוע ריכזה איילת צור, מנהלת כוח האדם והשמה בבני המושבים.

  • אלפי חניכים בשכבות ז' וח' יצאו למסעות הקיץ של בני המושבים

    כ- 2500 חניכים ומדריכים יצאו השבוע למסעות הקיץ של תנועת הנוער בני המושבים - מסע פלמ"ח לחניכי שכבת ז' ומסע בעקבות לוחמים לשלום לחניכי שכבות ח'. המסעות היו בני הארבע ימים בצפון.

    במסע פלמ"ח הכירו חניכי שכבת ז' מקרוב את סיפורי הפלמ"ח. החניכים התחילו בנחל מורן, הר נריה, הר מירון, נחל מירון ונחל עמוד, המשיכו לבריכות שיכווי והאנדרטה לחללי צפת, וסיימו בכנרת לפעילות ימית עם הפלי"ם.

    אוהד מצוינים רכז מסע פלמ"ח: " 'עם שלא יודע את עברו, ההווה בו הוא חי דל ועתידו לוט בערפל'. מסע פלמ"ח שם את ערך הרעות של הפלמ"חניקים כערך מרכזי בטיול ומחבר בין עבר והווה, בין פלמ"חניקים ובין שכבות כיתות ז'. הטיול בין נופי הארץ עם חברים מהמושב הוא שמשמר את הביחד הישראלי הייחודי- ערבות הדדית, ציונות ואהבת הארץ"

  • ההכנה למחנה קיץ של כיתות ד'-ו' המחוזיים של בני המושבים התקיימה השבוע

    ההכנה למחנה הקיץ של כיתות ד'-ו' במחוזות צפון, מרכז ודרום של תנועת הנוער בני המושבים התקיימה השבוע.

    כ- 1000 מדריכים מכל הארץ בהם: גרעינרים, מד"בים, רכזים, צוות בוגר ומדצ"ים, לקחו חלק בהכנה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון באזור הגליל וירושלים.

    הנושא הנבחר השנה הינו חלוצים וחניכי כיתות ד'-ו' יחזרו בחודש אוגוסט הקרוב בזמן לתקופת העליות, ויתנסו בדילמות ובקשיים שעמדו בפני החלוצים ע"י הקמת יישובם מחדש.

  • נערכים למסעות הקיץ: ההכנות למסע פלמ"ח ומסע בעקבות לוחמים לשלום של בני המושבים הסתיימו בהצלחה

    נערכים למסעות הקיץ: ההכנות למסע פלמ"ח ומסע בעקבות לוחמים לשלום של בני המושבים הסתיימו בהצלחה.

    כ- 230 מדריכים ואנשי צוות השתתפו בהכנת מדריכים של מסע פלמ"ח, אשר צפוי להתקיים בחודש אוגוסט הקרוב למסע של חניכי שכבות ז', אשר יחזרו בזמן לתקופת הפלמ"ח.

    במהלך ההכנה למדו המדריכים על הווי הפלמ"ח ועל הערכים המובילים שלו: התנדבות, רעות וטוהר הנשק. טיילו בנחל מורן, הר מוריה , הר מירון, נחל עמוד, בריכות השכווי וביקרו באנדרטה לחללי צפת.

  • כ- 200 גרעינרים הגיעו לכנס הגרעין של בני המושבים

    כ- 200 גרעינרים הגיעו לכנס הגרעין של בני המושבים בקיבוץ ברנר. במהלך הכנס הסבירו לנוכחים אודות שנת שירות בבני המושבים, על הקשיים במהלך החודש הראשון, על חיי קבוצה ומפעלי הקיץ הקרבים .

    בנוסף הסבירו להם הגרעינרים הנוכחיים על חיי הקבוצה שלהם ונתנו להם כלים לשנת השירות הקרבה ובאה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים