מרכזי הצעירים במועצות האזוריות יזכו למימון ממשלתי

** הודעה לעתונות **

ח"כ גילה גמליאל - סגנית השר לענייני צעירים נפגשה עם פורום רכזי צעירים במועצות האזוריות וחשפה שהממשלה תעניק תמיכה ומימון למרכזי צעירים.

 

 

פורום רכזי צעירים ומנהלי מרכזי צעירים במועצות האזוריות התכנס לישיבתו החודשית במועצה האזורית לב השרון ואירח את ח"כ גילה גמליאל - סגנית השר לענייני צעירים במשרד ראש הממשלה. נכחו בפורום רכזי צעירים ומנהלי מרכזי צעירים מכל רחבי הארץ.
חברי הפורום הציגו בפני סגנית השר את יתרונותיהם הרבים של מרכזי הצעירים שנפתחים בשנים האחרונות במועצות האזוריות, ובראשם המענה הייחודי לאוכלוסיית הצעירים בגילאי
18-35 בסוגיות רבות לרבות; הכוונה ללימודים, הכשרה מקצועית, מלגות, מעורבות חברתית, פעילויות חברתיות ותרבותיות משותפות ועוד. עוד ציינו חברי הפורום כי לאוכלוסיית תושבי המועצות צרכים ייחודים מבחינת הנגישות למרכז צעירים וכדומה.
במהלך הדיון חשפה סגנית השר את תוכניתה להענקת מימון למרכזי צעירים באזור המרכז, שלא זכאים לתקצוב מטעם המשרד לפיתוח הנגב והגליל. סגנית השר גמליאל הזמינה את רכזי הצעירים במועצות האזוריות להצטרף לפורום ארצי בנושא מרכזי צעירים וציינה כי במידה שהבעיות הפרטניות של הצעירים הפעילים במועצות האזוריות לא יקבלו מענה הולם, תעלה את הנושא לדיון במליאת הממשלה.
המפגש נערך בהשתתפות מאיר צור - מזכ"ל תנועת המושבים, עמיר ריטוב - ראש המועצה האזורית לב השרון וישראל נדיבי - סמנכ"ל מרכז המועצות האזוריות, ובמהלכו סקר ריטוב בפני הפורום את פעילות המועצה בתחום הצעירים ואת תוכניתו להקים במועצה מרכז צעירים. דגש מיוחד הושם במפגש על תרומתם המשמעותית של בני המושבים והקיבוצים לשירות משמעותי בצה"ל, ובמסגרת שנת שירות.

על הפורום:
התנועות המיישבות הגדולות בישראל, התנועה הקיבוצית ותנועת המושבים, מרכזות פורום של רכזי צעירים מהמועצות האזוריות. הפורום הוקם על מנת להעלות במשותף סוגיות הרלבנטיות לטיפול בצעירים (גילאי18-35) במועצות האזוריות והוא מתכנס מדי חודשיים. מטרת הפורום היא להביא לאיחוד כוח ולהשגת הישגים משמעותיים יותר בפעילות מגובשת המאחדת מספר רב ככל שניתן של מועצות אזוריות. חברים בפורום רכזי הצעירים מהמועצות האזוריות מטה אשר, גליל עליון, עמק חפר, לב השרון, אשכול, עמק יזרעאל, רמת נגב, משגב ומנשה

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים