אכיפת הפשיעה בשטחים החקלאיים תוחזר למשמר הגבול

מפכ''ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, קבע אתמול (רביעי) כי האכיפה נגד עבירות הפשיעה בשטחים החקלאיים תוחזר לאחריות משמר הגבול.
מפכ''ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, קבע אתמול (רביעי) כי האכיפה נגד עבירות הפשיעה בשטחים החקלאיים תוחזר לאחריות משמר הגבול. ההחלטה התקבלה בתיאום עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפקד מג''ב, ניצב אמיר כהן, וכעת לאחר ארבע שנים שהנושא היה בטיפול התחנות האזוריות, הוא ישוב לאחריות מג''ב.

 

מדובר בהחלטה משמעותית וחשובה לשיפור היכולת להילחם בפשיעה החקלאית במרחב הכפרי שכן ראשי המרחב הכפרי- יו״ר מרכז השלטון האזורי, שי חג׳ג׳ ומזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח נפגשנו לא מזמן עם מפקד מג"ב הנכנס, ניצב אמיר כהן, לפגישת עבודה ראשונה במסגרתו דנו בנושא התערערות הביטחון האישי במרחב הכפרי והפשיעה החקלאית ההולכת ומחמירה אצל התושבים, החקלאים ובעלי העסקים.

 

 

 

שי חג׳ג׳, יו״ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים ״ראשי המועצות האזוריות התנגדו לשינוי המבנה האירגוני, והעתקת פעילות השיטור הקהילתי של המועצות האזוריות לתחנות המשטרה. ראשי המועצות דרשו במהלך 4 השנים האחרונות את החזרת מג״ב למרכזי ההפעלה במרחב הכפרי וטענו כי "הצעד יביא מידית להפניית עיקר תשומת הלב, כוח האדם והאמצעים שהוקצו להגנת התושבים ויישובינו, למטרות זרות לצורכי המרחב הכפרי". החזרת יחידות הפיקוד הכפריות למרכזי ההפעלה במרחב הכפרי- הוא צעד מבורך, שאני מאמין שיביא להורדת העבירות במועצות האזוריות.״
עוד הוסיף חג׳ג׳ ״ההחלטה החשובה להחזיר את מג״ב לבסיסי ההפעלה במרחב הכפרי - משמעותית לנו, נלחמנו על כך ואין לי ספק כי בקרוב גם נראה את התוצאות.
אני מבקש לציין את הקשר הטוב וארוך השנים בין המרחב הכפרי למג"ב. שוטרי מג״ב מכירים כל משק וכל תושב, ואני מבקש להודות לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, למפכל המשטרה ולמפקד מג״ב על הובלת המהלך. בימים הקרובים יחל פיילוט של שיטור כפרי בשש מועצות אזוריות.״ דברי חג׳ג׳.

 

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח: ״החזרת מג״ב לטיפול בפשיעה החקלאית הינה החלטה חשובה ומשמעותית וצעד חשוב לשיפור היכולת להילחם בפשיעה החקלאית במרחב הכפרי. אני מודה למפכ״ל המשטרה, קובי שבתאי ולמפקד מג״ב, אמיר כהן על ההבנה לצרכי תושבי וחקלאי המרחב הכפרי וההענות לבקשתנו. רק באמצעות אכיפה וענישה קשה תבוא הרתעה. אנו נמשיך להאבק יחד עם מרכז המועצות האזוריות בפשיעה החקלאית עד אשר נצליח להביא בטחון מלא לחקלאים במושבים ולתושבי המרחב הכפרי״.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים