סיור בנושא קואופרטיבים חקלאיים במושב

לחצו על הכותרת לקריאת הכתבה המלאה
מנהל אגף המשק החקלאי בתנועת המושבים, יוני דמרי קיים השבוע סיור בנושא קואופרטיבים חקלאיים במושב.
אל הסיור הוזמנו רשמת האגודות השיתופיות, עו"ד שלומית שיחור רייכמן וצוותה המקצועי, ראשי ארגוני מגדלים, סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד החקלאות, אורי צוק בר וחקלאים.

 

במסגרת הסיור ביקרו בשני קואופרטיביים- האחד מרכז מזון "יציב" בבאר טוביה והשני "ענבי טלי" שבמושב לכיש. מדובר בשני קואופרטיבים שונים בתכליתם ומוצלחים כל אחד בתחומו. במהלך הסיור קיבלו סקירה על היתרונות שבהתאגדות, על אופן קבלת ההחלטות ועל הגורמים שבזכותם ניתן להצליח.

 

הסיור התקיים כחלק משיתוף הפעולה וסדרת פגישות המתקיימות בין תנועת המושבים לבין משרד רשמת האגודות השיתופיות בנושא קואופרטיביים חקלאיים.

 

מנהל אגף המשק החקלאי בתנועת המושבים, יוני דמרי סיכם את הסיור ואמר: ״אני מודה לנציגי הקואופרטיביים המארחים ולכל המשתתפים בסיור. קואופרציה היא לא מילה גסה אם עושים אותה נכון ולוקחים בחשבון שוותיקי החקלאים שילמו בחייהם על יישום כושל של קואופרציות בשנות השמונים. באמצעות עבודה נכונה במסגרת התאגדות של מספר חקלאים לכדי ארגון אחד עם מטרות משותפות ודרך עבודה משותפת נוכל לקבל סינרגיה שמשמעותה ש"השלם גדול מסך חלקיו" בסקטור החקלאי המושבי״.

 

רשמת האגודות השיתופיות, שלומית שיחור רייכמן: ״אנחנו ממשיכים ללמוד ולפעול לקידום קואופרטיביים חקלאיים לחיזוק המושב והסקטור החקלאי״. אני מודה למזכ"ל תנועת המושבים ולמנהל אגף המשק החקלאי על שיתוף הפעולה וקיום סדרת הסיורים החשובים בקואופרטיבים במושבים לטובת קידום למידה חשיבה וגיבוש תכנית פעולה לחיזוק החקלאות והמושבים״.

 

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים