התאחדות חקלאי ישראל: הסתיים משבר ביטוח קרן נזקי טבע (קנט): המדינה התחייבה לשלם לקרן עבור נזקי טבע ואסון טבע

התאחדות חקלאי ישראל: הסתיים משבר ביטוח קרן נזקי טבע (קנט): המדינה התחייבה לשלם עד סוף השנה לקרן הן עבור נזקי טבע והן עבור אסון טבע.

בעקבות סיום המשבר הודיעה קנט להתאחדות כי היא מחדשת את פוליסות הביטוחים לחקלאים.

כזכור, לפני כחודש, הודיעה קרן נזקי טבע (קנט) להתאחדות חקלאי ישראל כי החל מה- 1.7.16 היא תפסיק את הביטוחים לחקלאים. זאת לאחר שהמדינה לא שילמה לקרן כ- 70 מיליון ₪, כפי שהבטיחה לשלם. אי לכך מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן פנה לשר האוצר, משה כחלון ולשר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל וקרא להם "להתערב מידית במשבר, לגייס את הסכום הנדרש ולאפשר גידול מסודר של התוצרת החקלאית".

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: " לקרן נזקי טבע חשיבות לחקלאים ולמדינה כולה ומשמעותית לקיומה של החקלאות. על מדינת ישראל להשכיל ולהבין כי ביטוח זה דבר אלמנטרי ובסיסי אשר אי אפשר לחיות בלעדיו, בעיקר בענף החקלאות בו קיימים נזקי טבע שיכולים בבת אחת להחריב עבודה של עונה שלמה לחקלאים ובכך לפגוע ישירות בצרכן הישראלי. אני מברך את שר החקלאות, אורי אריאל שלקח אחריות וסיים את הפרשה".

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן : "טוב שמדינת ישראל מעבירה הכספים ומאפשרת לחקלאים לחתום על חוזי הביטוח ולשתול ירקות מידית. מצערת מאד העובדה שכספים שהיו צריכים לעבור לפני מספר חודשים הושבו רק עתה והדבר גרם לסחרור מיותר ומזיק. ככה לא בונים חקלאות! העינוי הסיני שעברנו בנושא איננו לתפארת מדינת ישראל".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים