כנס "קלינטק 2018" - הטבה מיוחדת לחברי תנועת המושבים

כנס "קלינטק 2018': הכלכלה הירוקה כקפיצת מדרגה לכלכלת ישראל

ישראל מובילה בעולם בתחומי כלכלה ירוקה ואנרגיה מתחדשת, אך נשרכת מאחור בתחום המחזור. הכנס הוא המקום לדיון בין מקבלי ההחלטות, אנשי המקצוע והיזמים. פרופ' אורי שמיר מונה לנשיא התערוכה

לינק מקוצר-כניסה לתצוגת ביתנים- מכירה מוקדמת -קלינטק 2018

https://goo.gl/UijSBM

לינק הרשמה לכל כנסי קלינטק 2018

https://goo.gl/rK3kZ1

ועידת 'קלינטק 2018' תתקיים בסימן כלכלה ירוקה, המהווה קפיצת מדרגה לכלכלת ישראל.

התערוכה הבינלאומית תתקיים בגני התערוכה בתל אביב ב 26-27 ביוני, והיא תוביל דיון בין גורמי תעשייה, רשויות מקומיות, מגזר ממשלתי וציבורי באתגרים מרכזיים בסדר היום הישראלי: משק הפסולת בישראל והמיחזור, האנרגיה המתחדשת ומשק המים. במסגרת תערוכת הקלינטק יוצגו מיזמי חדשנות מהמתקדמים בארץ ובעולם למתן פתרונות אנרגיה ירוקה ומתחדשת.

שלושת הנושאים העיקריים אשר יהיו במרכזה של הועידה הם: משק הפסולת בישראל, משק המים ואנרגיה מתחדשת.

במסגרת כנס המים, ידונו בסוגיה החמורה של משק המים בישראל הנמצא בסכנה. נושאים נוספים אשר יקבלו ביטוי הם תאגידי המים ואגודות המים, רעיונות ופתרונות להגדלת מצאי המים של מדינת ישראל, פתרונות מחזור מים ביתיים ועוד.

במסגרת מושב האנרגיה המתחדשת, ידובר על הרף אותו קבעה מדינת ישראל: יעד של 5% מסך ייצור החשמל שלה מאנרגיות מתחדשות בשנת 2016 ושל 10% עד שנת 2020. כיום מייצרת המדינה רק 2.5%. ברור לכל כי אם לא ייושמו צעדים רדיקליים - מדינת ישראל לא תעמוד ביעדי האנרגיה שלה.

בוועידה יקחו חלק כאמור אנשי מפתח בתעשייה, נציגי משרדי ממשלה בכירים, מהנדסים, אדריכלים, נציגי עמותות סביבתיות, אנשי אקדמיה, ראשי רשויות, מנכ"לים, מנהלים ובכירים בשלטון המקומי. מנכ"לים בחברות כלכליות ותאגידים עירוניים, מנהלי מפעלים, מנהלי תאגידי מים, ועוד בכירים רבים במשק.

לנשיא תערוכת 'קלינטק 2018' מונה פרופ' אורי שמיר. מאז שנת 1967 משמש אורי שמיר כחבר סגל בפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון, פרופסור משנת 1979, ובמקביל לימד באוניברסיטאות בולטות בצפון אמריקה. תחום התמחותו של פרופ' שמיר הוא תכנון ותפעול של מערכות משאבי מים, תוך שימוש במתודולוגיות של מודלים, סימולציה ואופטימיזציה. בין התפקידים בהם כיהן במהלך השנים: נשיא האיגוד הישראלי למשאבי מים, נשיא האגודה הבין-לאומית למדעי ההידרולוגיה, סגן נשיא ונשיא האיגוד הבינלאומי לגיאודזיה וגיאופיזיקה וחבר הוועד המנהל של הארגון הבינלאומי למדע.

פרופ' שמיר כיהן כיועץ של רשויות מקומיות, עירוניות, אזוריות וארציות בתחום המים, וכן של חברות בינלאומיות. שימש כיועץ לחברת "מקורות" בשנים 1967-1992, ומאז 1992 משמש יועץ לרשות המים, היה שותף להכנת תכנית האב למשק המים בישראל ב-2012. מאז 2000 יו"ר ראש צוות ההיגוי לניטור הכנרת ואגן ההיקוות. כמו כן היה חבר בצוות הישראלי למשא ומתן עם המדינות השכנות בנושא המים. פרופ' אורי שמיר זכה בפרסים ואותות רבים במהלך הקריירה שלו, ופרסם ספרים ומאמרים בכתבי עת מדעיים מובילים. הוא תושב חיפה, נשוי, אב ל-3 וסב ל-8 נכדים.

כגורמים הדחופים ביותר לטיפול במשק המים הישראלי של 2018 מציין פרופ' שמיר את: א. מצוקת המים באגן הכינרת. 2. הגברת התפוקה במתקני ההתפלה הנוכחים והקמה של מתקנים נוספים. "מכיוון שהקמת המתקנים אורכת זמן והם מתחרים על המקום בחוף עם תשתיות אחרות - יש לגשת לעניין הזה בדחיפות, אחרת אנחנו שוב נגיע למצב של מצוקת מים במדינת ישראל", הוא מתריע.

פרופ' אורי שמיר: "בתערוכת 'קלינטק 2018' יינתן דגש לתרומתן של הטכנולוגיות לשימוש יעיל ורציונלי באנרגיות מתחדשות ובמים. ניתן יהיה להתרשם בתערוכה מן היצירתיות ויכולת המימוש של הטכנולוגיות המסייעות לכך בכל המגזרים, מן הביתי ועד לחקלאות ולתעשייה. ישראל היא אוצר בלום של פיתוח ושימוש בטכנולוגיות, והן מנוצלות באופן המוצלח ביותר לשימוש מושכל, יעיל ורציונלי במשאבי הטבע שלנו".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים