ישיבת המזכירות החגיגית של תנועת המושבים לכבוד ראש השנה התקיימה השנה בזום בהשתתפות שר החקלאות, אלון שוסטר.

לסיכום הישיבה ומצגת סיכום מזכירות תנועת המושבים 16.9.2020


ישיבת המזכירות החגיגית של תנועת המושבים לכבוד ראש השנה התקיימה השנה בזום בהשתתפות שר החקלאות, אלון שוסטר.
שוסטר בירך את פועלה של תנועת המושבים בראשותו של המזכ״ל, עו״ד עמית יפרח למען החקלאות, המושבים והמרחב הכפרי כולו ואמר: ״אני מברך את פועלה של תנועת המושבים ורואה בעומד בראשה, עמית יפרח שותף משמעותי ואסטרטגי לדרך. אני שמח לעבוד עבורכם ולעזור לכם לקדם את הנושאים שעל סדר יומכם״.
מזכ״ל תנועת המושבים, עו״ד עמית יפרח הציג בפני מזכירות התנועה מצגת ובה פעילות תנועת המושבים מתחילת הקורונה ועד היום בתחום החקלאות, הקרקעות, הקהילה והתקשורת. יפרח אמר: ״אני גאה במזכירות התנועה על כל נציגיה, ממושבי גבול לבנון ועד הערבה התיכונה המייצגים את התנועה ומהווים קול ושופר משמעותי עבור פעילות התנועה.
אני מודה לכם על האמון שאתם נותנים לי ואמשיך לפעול ולשרת נאמנה את המושבים והמרחב הכפרי כולו. אני מודה לשר החקלאות, אלון שוסטר על השתתפותו המבורכת בישיבה החגיגית״.
עוד בירכו בישיבה- רב התנועה, הרב מנחם הכהן שבירך והתפלל שחקלאי ישראל ימשיכו לגדל את הסחורה החקלאית ושלא נצטרך חקלאות מעם אחר. שר החקלאות לשעבר ומזכ״ל תנועת המושבים לשעבר, שלום שמחון שפנה ישירות ליפרח ואמר כי הוא שמח על כך שיפרח בונה סדר יום משפיע למען המרחב המרחב הכפרי כולו בשנים הבאות. ומזכ״ל תנועת המושבים לשעבר, מאיר צור שאמר ליפרח מחליפו שזו גאווה גדולה לראות את פועלו ואת החריצות יוצאת הדופן שלו.

מצגת סיכום מזכירות תנועת המושבים 16.9.2020

/uploadimages/2.pdf

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים