לגור במושב ולעסוק באמנות

עוסקים או מתכננים לעבור לעסוק באומנות? קראו כאן אילו תנאים ואילו יתרונות החיים במושב יכולים להציע לכם!

לגור במושב

אמן אשר יוצר פסלים, ציורים או כל אמנות אחרת זקוק למוזה שלו כדי להיות יצירתי. אחת הדרכים המתאימות ביותר לכך היא לגור במושב ולעסוק באמנות. ברוב המקרים החיים במושב שקטים יותר ומאפשרים לאמן ריכוז גבוה. מעבר לכך ברבים מהמושבים יש שטחים נרחבים של חקלאות, דבר שיוצר מראה מרהיב ושקט נפשי כדי ליהנות מזמן איכות כאשר ברקע רואים נופים מרהיבים ועוצמתיים.

 

חלק ניכר מבין האמנים שגרים במושבים השונים ברחבי הארץ הם ציירים בסגנון אבסטרקט שהוא אחד הסגנונות המובילים בארץ ובעולם. אף על פי שמדובר בסגנון שנשמע אחיד, כל אמן לוקח זאת למקום אחר ואפשר לראות כי האמנים מהמושבים מציגים ציורים מגוונים שאין כל קשר ביניהם. אחדים מהם מציירים מוטיבים שמזכירים את המושב ואחרים ציורים מופשטים בקו חשיבה אחר לחלוטין.

 

הדרך המופלאה היא לגור במושב

למגורים במושב יש הרבה מאד יתרונות ולכן קיימת בשנים האחרונות נהירה של משפחות רבות אשר מעדיפות את חיי המושב על פני החיים בעיר הסואנת. במושב הבתים הם צמודי קרקע וכך לכל משפחה יש גינה סביב הבית שמאפשרת לילדים להסתובב, לשחק בחופשיות, לארח חברים ובני משפחה ולחיות חיים נעימים מאד.

 

רכישת בית במושב היא בדרך כלל עסקה יקרה אך מי שיכול לאפשר זאת לעצמו, רוכש בית ישן ומשפץ אותו וכך נהנה מבית מעוצב בהתאם לטעם האישי שלו ועל פי גודל הבית שצריכים בני המשפחה.

 

ילדי המושב שעם הזמן מתחתנים והופכים לבעלי משפחות, יכולים לרכוש שטחים במושבים שיש בהם הרחבה ולבנות עליהם את בית החלומות שלהם, על פי הקריטריונים שנקבעו במושב זה.

 

עיסוק בשפע של מקצועות במושב

בעבר רוב תושבי המושב עסקו בחקלאות, גידלו ירקות, היו בעלי לולי תרנגולות ועוד. היום לגור במושב מאפשר לכל אדם ליהנות מכל עיסוק בהתאם למקצוע ולכישורים שלו. כך אפשר למצוא בין תושבי המושב הרבה שכירים במקצועות שונים כמו הוראה, עובדי רשויות ממשלתיות, עובדי עירייה, קופת חולים ועוד. כך גם עצמאיים שעוסקים במקצועות חופשיים כמו עריכת דין, ראיית חשבון, נדל"ן ועוד.

 

אחד היתרונות של לגור במושב הוא האפשרות לעבוד מהבית. כמות המקצועות שבהם אפשר לעסוק גם מהבית ללא צורך לנסוע בכל יום למשרד, הם רבים מאד. כמו לדוגמה עיסוק בבניית אתרי אינטרנט, כתיבת תוכן, קידום אתרים, שיווק שותפים, פרסום, עריכת סרטונים,עיצוב גרפי והרבה מקצועות נוספים שבהם יש פרנסה נאה גם מעבודה מהבית.

 

כך התפתחה גם קבוצה נרחבת של אמנים אשר יוצרים בביתם יצירות אמנות בתחומים רבים כמו נגרות, ברזל, ציורים, פסלים, אריגה ועוד. את היצירות האיכותיות שלהם הם מציגים בביתם, בחצר, או בתערוכות שמוצגות במושב, או במוזיאונים ברחבי הארץ.

אין ספק שהפעילות היצירתית בתחום זה מעניקה סיפוק רב לכל יוצר וכל מי שמתבונן ביצירות היפהפיות נפעם מיופיין.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים