לגור במושב, לעבוד בעיר

יותר ויותר ישראלים חולמים על היום שבו יוכלו לגור בבית קרקע, עם גינה וחצר שבו הילדים יוכלו לשחק בחופשי, רחוק מרעש המכוניות והפיח באוויר שבדרך כלל תוכלו למצוא בעיר. מעבר למושב מאפשר להגשים את החלום ואף מציע איכות חיים גבוהה, קהילה קרובה ותומכת, וביטחון ועצמאות לילדים. אך עדיין יש שמתלבטים וחוששים שמעבר למושב משמעו ויתור על העבודה בעיר. הרבה ישראלים מקשרים את המגורים במושב לעבודה בחקלאות, ברפתות או בלולי תרנגולות. אך היום מגורים במושב לא מונעים את האפשרות ליהנות מכל עיסוק ומכל מקצוע ורבים מתושבי המושבים כיום הינם בעלי מקצועות חופשיים, שכירים או עובדים ממשלתיים. למי שמעוניין לא לוותר על החלום ולשלב מגורים במושב עם עבודה בעיר כדאי לדעת שזה לגמרי אפשרי.


לגור במרחק נגיעה מהעיר

הדרך הכי טובה להנות מהיתרונות הרבים שהמושב מציע בלי לוותר על עבודה או כל שירות שקיים בעיר (חנויות, מוסדות חינוך וכו') היא פשוט לגור במושב שקרוב לעיר. קיימים בישראל המון מושבים שנמצאים במרחק נסיעה קצר מהעיר הקרובה. הנסיעה הקצרה מאפשרת מעבר מהיר בין חיי המושב לחיי העיר, מאפשרת להנות ממקומות הבילוי והפנאי הקיימים בעיר, והכי חשוב – מאפשרת לא לוותר על מקום העבודה הקיים או פשוט למצוא עבודה חדשה מהמשרות שקיימות בעיר. גם משירותים חשובים כמו שירותי רפואה (מרפאות, רופאי שיניים, בתי חולים) ומוסדות חינוך (גנים, בתי ספר יסודיים או תיכונים) תוכלו להנות בלי לוותר על האוויר הצלול והמרחבים הירוקים. למשל, במידה ותחליטו לגור במושבים גן שורק, נטעים, בית חנן, כפר אז"ר, בית עובד, יגל או אחיעזר, תוכלו לגור במרחק של 15-20 דקות נסיעה מהעיר המרכזית חולון ו- 20-25 דקות מתל אביב-יפו. לילד פתאום כואבות השיניים? נסיעה קצרה לעיר בשביל רופא שיניים חירום חולון . שמעתם חוות דעת טובה על בתי הספר בתל אביב? תוכלו להקפיץ את הילדים לבית הספר ולהמשיך לעבודה. אמנם מגורים במושבים אלה יחייבו התניידות עם רכב אחד לפחות במשפחה או הסתמכות על תחבורה ציבורית אך היתרונות של החיים במושב עדיין יעלו על החסרונות.

 

היתרונות של המושב
חוץ מאווירה פסטורלית ונעימה שכבר הזכרנו חשוב לזכור שחיים במושב יתאימו במיוחד למי שמאס בניתוק מקהילה, חוסר פרטיות ושקט, ,תיעוש ובניה בכל מקום, והרגשה של חוסר ביטחון כללי. אותו אדם יוכל למצוא עולם אחר לגמרי לאחר מעבר למושב. החיים במושב יציעו חיי קהילה עשירים שלרוב יהיו בנויים על חברות וערבות הדדית בין התושבים. השקט והמרחב הפרטי מורגשים מאוד לאלה הבוחרים לגור במושב ולרוב התושבים יזכו לגדל את ילדיהם בשלווה וללא דאגות כשאלה ירגישו חופשי להסתובב בתחומי המושב ולבקר חברים. למי שמוכן לעשות שינוי גדול ולהגשים חלום של ישראלים רבים, יוכל ממש לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה- גם מגורים במקום פסטורלי ושליו וגם עבודה בעיר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים