התקנת ריצוף מחוץ לבית – המדריך המלא

אנשים רבים מתקינים ריצוף מחוץ לבית ביתם ומגלים מהר מאוד שמה שהיה אמור לשדרג את החצר שלהם, לא באמת עומד בציפיות. ישנן מספר סיבות לכך כמו בחירה לא נכונה של סוג האריחים והתקנה שאינה מקצועית דיו. מתכננים לרצף את החצר שלכם? להלן מידע מועיל שיעזור לכם לא להתאכזב.

דברים שחשוב לדעת לפני שמתקינים ריצוף מחוץ לבית

אנשים רבים מתקינים ריצוף מחוץ לבית ביתם ומגלים מהר מאוד שמה שהיה אמור לשדרג את החצר שלהם, לא באמת עומד בציפיות. ישנן מספר סיבות לכך כמו בחירה לא נכונה של סוג האריחים והתקנה שאינה מקצועית דיו. מתכננים לרצף את החצר שלכם? להלן מידע מועיל שיעזור לכם לא להתאכזב.


בחירה מושכלת של סוג האריחים

 

בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי אריחים, אך חשוב לדעת כי לא כל אחד מהם אכן מתאים לצרכי ריצוף חוץ . אריחים שנועדו לחצר חייבים להיות בעלי מאפיינים מסויימים, כגון עמידות לאורך זמן כנגד פגעי מזג האוויר (גשם, שמש וכו'), כאלה שלא גורמים להחלקה (על מנת שניתן יהיה לשחק בחצר בבטחה) ועם יכולת בחירה מגוונת מבחינת העיצוב (הרי תרצו שהחצר גם תיראה נהדר). אילו סוגי אריחים יתאימו לכך? להלן מספר דוגמאות:

 

 - אריחי גרניט פורצלן – נחשבים לבחירה המבוקשת ביותר וזאת משום העמידות רבת השנים שלהם, החוזק הרב, אי-הרגישות למים, כמו גם מגוון העיצובים הרב שניתן להשיגם, לרבות דמוי פרקט.

 

 - אריחי אבן טבעית – אומנם נחשבים לפחות עמידים לעומת אריחי הגרניט פורצלן, אך ניתנים לליטוש ולחידוש בצורה קלה יחסית. היתרון של אריחים אלו הוא במראה המיוחד שהם מספקים לכל חצר, דבר שטמון גם במגוון האבנים שניתן לבחור מהן (גיר, צפחה, אבן חול ועוד).


עוד אפשרות שניתן לשקול היא של ריצוף בטון מוחלק. היתרונות של סוג ריצוף זה הם משטח חזק מאוד, חוסר רגישות למים ומראה אלגנטי חלק ואחיד.


ריצוף מחוץ לבית – גם לבחירת המתקין יש משמעות עצומה


בחרתם באריחים הכי איכותיים שיש? דעו לכם כי הדבר לא יעזור לכם במידה ולא תקפידו להתקשר עם מתקין איכותי שידע כיצד ליישם אותם בשטח בצורה המיטבית ביותר. קיימות שתי אפשרויות ליישום ריצוף בחצר וכל עוד תתקשרו עם מתקין מקצועי ומנוסה הוא ידע להמליץ לכם על השיטה המתאימה ביותר על פי תנאי השטח הספציפיים בחצר שלכם. השיטה הראשונה היא פשוט לעקור את הריצוף הישן ולהתקין חדש לגמרי. השיטה השנייה היא הדבקה של הריצוף החדש על גבי הישן, אך יש לקחת בחשבון כי הדבר לא מתאים לכל חצר, למשל לכזאת שבה המשטח הנוכחי מאוד עקום.


מתקין מקצועי אף יקפיד על מספר דברים נוספים במהלך ההתקנה. למשל, הדבקה של יריעת ניילון אחת או יותר מתחת לריצוף, במטרה למנוע מעשבייה לגדול בין רווחי המרצפות. הוא גם ידאג לפלס את המשטח בצורה מקסימאלית, שכן משטח שאינו ישר עשוי לגרום לתזוזה של הריצוף לאורך הזמן. לאחר יישור השטח הוא אף יוודא כי מיושם שיפוע מינימלי על מנת שמים לא יצטברו על גבי הריצוף, דבר חשוב ביותר כשמדובר בחצר שלא מקורה כנגד הגשם.


אז מה היה לנו – בחירה נכונה של סוגי האריחים, התקשרות עם מתקין מקצועי, והחצר שלכם תראה נפלא לאורך שנים.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים