החשיבות של שילוב מכשיר שקילה במפעל שלכם

אם אתם בעליו של מפעל יצרני, אתם בוודאי יודעים עד כמה דיוק הוא שם המשחק בתהליכי הייצור שלכם. המאמר הבא יסביר לכם כיצד שילוב של מכשיר שקילה בקווי היצור של המפעל שלכם, יאפשר לכם לשמור על סטנדרטים גבוהים ולשמר את המוניטין העסקי שלכם.

מדוע כדאי לכם לרכוש מכשיר שקילה למפעל שלכם?

אם אתם בעליו של מפעל יצרני, אתם בוודאי יודעים עד כמה דיוק הוא שם המשחק בתהליכי הייצור שלכם. ככל שקווי היצור של המפעל יעבדו בצורה מדוייקת יותר, כך התוצר הסופי יעמוד בקריטריונים שאותם הצבתם ועליהם הצהרתם בפני הלקוחות והספקים שלכם. בשורות הקרובות תבינו כיצד שילוב של מכשיר שקילה בקווי היצור של המפעל שלכם, יאפשר לכם לשמור על סטנדרטים גבוהים ולשמר את המוניטין העסקי שלכם.


פחות טעויות ייצור

 

קו ייצור מוצר מוצלח ותקין תלוי בסדר נכון של הדברים, תיזמון מיטבי, שיתוף פעולה בין פונקציות שונות וכמובן, אספקת חומרי הגלם בכמות מתאימה ומדוייקת. כאשר משכילים לשלב מכונות שקילה כחלק בלתי נפרד מקו הייצור, ניתן ליצור מצב אופטימאלי בו כמעט ולא מתרחשות טעויות, מה שמונע בזבוז של זמן עבודה ושל הוצאות כספיות מיותרות בגין סחורה פגומה שיש לזרוק לפח. גם אם בכל זאת התרחשה טעות כלשהי בכמות חומרי הגלם, מכונת המשקל תאפשר לזהות זאת במהירות כך שניתן יהיה לנטרל את התקלה בקלות ולהחזיר את קו הייצור למצב תקין.


לגלות מוצרים שלא עומדים בתקן

 

בימינו ניתן למצוא מכשירי שקילה תעשייתיים אשר מסוגלים לא רק לזהות תקלה בקו הייצור, אלא גם להפריד באופן אוטומטי מוצרים שלא עומדים בתקן, על מנת שלא יגיעו בטעות ללקוח או לספק. הדבר חשוב מאוד מאחר והוא מונע סיכוי לתביעות למיניהן שנובעות מאי-קיום ההבטחה ללקוח ולספק, מבחינת המחיר שהם משלמים פר משקל. הדבר מקבל משמעות אפילו רבה יותר כאשר חומרים שונים חודרים בטעות אל המוצר (למשל, ברגים ומתכות אחרות) וללא בדיקה משקלית לא ניתן יהיה לעלות על כך. התוצאה הסופית יכולה להסתכם בתביעות ענק ובהסתבכות כלכלית עצומה.


איזה מכשיר שקילה תוכל לרכוש?

 

המגוון הרחב של מכשירי השקילה התעשייתיים הקיים כיום, יאפשר לכם לבחור בדיוק לפי הצרכים והתקציב שלכם. להלן דגמי מכשירי השקילה הפופולאריים ביותר:

  • משקלי מסוע – סוג זה של מכשיר שקילה נמצא בתחתיתה של מסילה ומבצע שקילה של המוצרים הנוסעים על גבה. מכשיר זה מתאים בדרך כלל לשקילת מוצרים מוגמרים.

  • מכונות קומבינטוריות – כוללות מספר ראשים (עד 14 ראשים) כאשר כל ראש מבצע שקילה עצמאית. הנתונים זורמים למערכת ניטור שמוודאת כי לא קיימת חריגה משקלית כלשהי. משתמשים במכשירים שכאלו עבור פעולות ייצור מורכבות אשר כוללות שימוש בחומרי גלם רבים. השקילה הבו זמנית מאפשרת רצף עבודה מהיר.

  • מכונות משולבות – מכונות אלו מבצעות לא רק שקילה אלא גם פעולות יעילות נוספות כגון אריזה, זיהוי מתכות ואפילו הדבקת מדבקות.


לא משנה באיזו מכונת שקילה תבחרו, חשוב מאוד כי היא תהיה בעלת בקרת שליטה חכמה, עשויה מחומרי אל חלד שימנעו הופעת חלודה, וכמובן בעלת היכולת לעמוד בדרישות ההספק של קו הייצור שלכם.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים