ניקוי ספות מעור- אל תחליפו, תנקו

מדוע להחליף ספה כשאפשר לנקות אותה, ולהנות מספה שנראית כמו חדשה לחלוטין? במיוחד כאשר מדובר על ניקוי ספות מעור.


בעיקר בבתים עם בעלי חיים וילדים, אבל לא רק, הספות שלנו מתלכלכות ומהר. אנחנו אוהבים לחיות בסלון, לשבת על הספות, לאכול עליהן, לשים רגליים, לקרוא לכלב שישב אתנו, אנחנו גם אוהבים לארח, ישראלים בכל זאת.

 

הספות אמנם לא מתבלות מאד מהר, בעיקר לא אם מדובר על ספות איכותיות, אבל לשמור עליהן נקיות זה כבר עניין אחר. העניין הוא שלנקות אותן זה סיפור מההפטרה וברוב המקרים לא משהו שאפשר לעשות לבד. אנשים רבים למרבה הצער בוחרים להחליף ספה בגלל הסוגיה המתסכלת הזאת וזה לא פתרון טוב. להחליף ספה בגלל שהספה הקודמת מלוכלכת או איבדה מהברק שלה זה לא רק לזרוק כסף לפח, לזהם את הסביבה באמצעות האשפה המיותרת שאנחנו מייצרים.

 

מעבר לכל זה, להחליף ספה זה כאב ראש בלתי נמנע, החל מלמצוא ספה חדשה, להזמין אותה, להתקין אותה, לפנות את הקודמת, בקיצור- כאב ראש. אז למה להחליף ספה כשאפשר לנקות אותה ולהנות מספה שנראית כמו חדשה לחלוטין? בעיקר כאשר מדובר על ניקוי ספות מעור.

 

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות מעור ותחזוקה

 

ראשית חשוב לדעת שאפשר וכדאי להקפיד על ניקוי ספות מעור משום שזה מחייה אותן מחדש ומעניק להן מראה מדהים, שוב. ספות מעור הן ספות חזקות שיכולות להחזיק עשרות שנים מעמד, בעיקר אם מתחזקים אותן כהלכה. במקרה כזה הן סופר מתגמלות, כיפיות ומהנות, אבל צריך להקפיד פה. למרבה המזל, אתם לא צריכים לעשות כלום, מלבד להרים טלפון ל מומחים לניקוי ספות עור .

 

ספות מעור, שהן איכותיות באמת הן לא נשחקות מאד מהר והחומר עצמו נשמר לאורך זמן, יחד עם זאת ולאור השימוש הממושך הן עלולות להיפגע בברק שלהן, בגמישות שלהן ובסך כל הנראות. לא פשוט להחזיק לספת העור את הברק הטבעי שלה באופן עצמאי אבל זה לא בלתי אפשרי. חברה מקצועית תעשה עבורכם את השירות, תבצע ניקוי ספות מעור באופן יסודי ומעמיק ותחזיר את החיוניות והברק לספות העור האהובות בן רגע. השירות הזה יהיה מהותי ומשמעותי וישמור על הספה לאורך זמן, תוך שהוא מעניק לה עוד שנות קיום רבות וטובות.

 

כמובן שככל שאתם תקפידו לשמור על הספות שלכם כך הן גם יוכלו להאריך ימים ולהעניק לכם שימוש נפלא ומהנה במיוחד. שימוש לב שכאשר אתם מנקים את הספות מעור לא לעשות שימוש בחומרים שעלולים להזיק לספה ולהקפיד רק על חומרים בריאים וטובים לחומר שממנו עשויה הספה. שימרו על הספות שלכם, אל תעלו עם נעליים ותמנעו מבעלי החיים בבית לפרק אותן. כמובן שאם יש לכם חתולים זאת מלחמה אבודה מראש, אבל בכל זאת אם יהיה שפע של צעצועים ומתקנים לחיזוק הציפורניים, תוכלו לחוס על הספה ולפחות לצמצם את מידת הנזק המצטבר.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים