לחיות ולעבוד בהרמוניה עם הטבע במושב

המקצועות הבאים והחיים במושב מסתדרים בייחד בצורה מושלמת!

אם אתם מרגישים שהעבודה שואבת אתכם למקומות שמנוגדים לטבע שלכם, אתם יכולים אחרת. המגמה של חזרה אל הטבע יכולה להשתלב עם עבודה שתפורה עליכם בדיוק. המגמה הזאת מתגברת בזמן האחרון, כאשר אנשים מחליטים להתקדם לחיים של הרמוניה עם הטבע ועם ה"עצמי" האמיתי שלהם. אם אתם רוצים לחיות ולעבוד בהרמוניה עם הטבע במושב, קבלו כמה עיסוקים מקצועיים שישתלבו נהדר עם היכולות שלכם.

 

להרגיע שרירים עייפים או מתחים ולעשות מזה כסף

במציאות המודרנית, להמון אנשים הפכו כאבי הגב לחלק מהשגרה הלא נעימה. ספורטאים שסובלים משרירים תפוסים או עובדי משרד שגבם כואב או צווארם תפוס זקוקים לטיפול מגע. אתם או אתן יכולים לפתח קריירה על ידי פתיחת קליניקה במושב. כשהטבע קרוב אליכם, מגיעים אליכם מטופלים או מטופלות בכדי לקבל עיסוי מרגיע . יש כיום המון שיטות שבהן ניתן להתמקצע, למשל עיסוי עם אבנים חמות, שיאצ'ו, טיפול עם שמנים ארומתיים ועוד.

 

הדרכת פילאטיס או יוגה בסביבה טבעית

כל התקופה שבה המדינה הייתה בסגר בגלל הקורונה הביאה לעליה בפופולריות של אימוני כושר בדרכים אחרות. הפופולריות של פילאטיס גדלה פלאים והסביבה הטבעית של המושב מתאימה מאוד כדי להעביר שיעורי פילאטיס. קהל היעד כולל בעיקר נשים מבוגרות וצעירות וכן לפני או אחרי לידה. אך עוד ועוד גברים מתנסים בשיטה גם הם. ניתן להציע הדרכה פרטנית או בקבוצה, באווירה ירוקה ונעימה. אם אתם רוצים להדריך בתחום שונה ויש לכם ידע ביוגה, גם הדרכה מסוג זה משתלב היטב עם אווירת המושב.

 

ייעוץ תזונתי לחיים בריאים יותר

לבעלי ידע בתזונה, כדאי לדעת שהביקוש לייעוץ מאפשר לכם למצוא הרבה מאוד לקוחות. ייעוץ תזונתי נדרש על ידי הורים לילדים שסובלים מעודף משקל, על ידי מבוגרים שרוצים להפחית במשקל, על ידי ספורטאים וכן על ידי אנשים בעלי בעיות בריאות שרוצים להיות בריאים יותר. אווירה של מרחבים, טבע וירוק מסביב מתאימה מאין כמוה לייסוד של עסק בתחום התזונה. ניתן לשלב זאת עם מכירה של תוספי תזונה שונים או שיעורי כושר או יוגה אישיים.

 

רפואה אלטרנטיבית משלימה

תחום הרפואה האלטרנטיבית מאפשר לכם להתפתח בתחומים שונים הקרובים לליבכם. כיום ברור לכולם שלרפואה המערבית יש חסרונות שונים והרפואה המשלימה בהחלט חיונית. במושב אפשר לפתוח קליניקה ובה מציעים לדוגמא טיפולי הילינג, או אקופונקטורה . אפשר לטפל ולייעץ איך להשתמש בצמחי מרפא שונים, לעזור בעזרת פרחי בך ועוד. כמובן שיש גם מקום לשימוש בשיטות נוספות שלעיתים נתפסות קצת כמיסטיות. כך למשל טיפול באמצעות קריסטלים וכדומה.

 

טיפוח הגוף וקוסמטיקה

אם את או אתה מבינים בטיפוח הגוף או קוסמטיקה, הרי שאפשר להקים על סמך הידע הזה עסק ושירות משגשג. הקשר בין טיפוח הגוף לבין הסביבה הנעימה והשלווה של המושב מובן מאליו. ניתן להציע שירותי קוסמטיקה רפואית, פילינג, מניקור, פדיקור וכן הלאה. למי שניחן או ניחנה בחושים מסחריים, ניתן להציע ללקוחות גם שירותים או מוצרים משלימים, למשל מכירת לקים, קרמים ועוד.

 

צילומי חתן כלה או בוק לבת מצווה

בעלי ידע או כישרון בצילום, אפשר להפוך את החיים במושב לנקודת מוצא לקריירה מדהימה. לדוגמא, אפשר לפתוח מקום, מעין סטודיו שבו מבצעים צילומי חתן כלה. צילומי פנים או חוץ לקראת חתונות נדרשים מאוד וכך גם שירותי עיצוב אלבומים לאירועים. דוגמא נוספת, עסק להכנת בוק לבת מצווה. בעסק מסוג זה מצלמים את הנערה עם מגוון פריטים אופנתיים ואקססוריז, לצורך הכנת בוק בת מצווה מהממם.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים