לשמור על כושר גם בבית – כך תעשו זאת

ריכזנו עבורכם מספר דרכים מומלצות על הכושר גם בימים בהם לא ניתן לצאת החוצה לחדר הכושר הקרוב או לטובה ריצה בפארק העירוני

השנה האחרונה שחווינו הביאה עלינו לא מעט שינויים בהרגלים, הגבלות ומגבלות ובעיקר חוסר שגרה לא מוכר, בין סגר אחד למשנהו בתקופת הקורונה ועד לימים ארוכים של לחימה בדרום הארץ שהביאה ישראלים רבים לחוות שעות רבות של דאגה ובעיקר חוסר יכולת להתנהל ולעשות דברים שבשגרה.

 

אבל גם תקופות שכאלו, בהם אנו נאלצים לבלות יותר במרחב הביתי כורח הנסיבות, הם לא סיבה לחדול מלשמור על כושר ופעילות גופנית. ההיפך הוא הנכון, אנשים שמקפידים לייצר שגרת כושר מסוימת, מצליחים גם לשמור טוב יותר על הבריאות שלהם, הן הפיזית והן הנפשית על כל המשתמע. לשם כך ריכזנו עבורכם מספר דרכים מומלצות על הכושר גם בימים בהם לא ניתן לצאת החוצה לחדר הכושר הקרוב או לטובה ריצה בפארק העירוני:

 

  1. ראשית כל, הכינו לכם פינת אימון - הגדירו פינת כושר שבה תתאמנו בבית. פנו את החלל מרהיטים שיפריעו, אספו את האביזרים שבהם תשתמשו כמו משקולות, מזרון יוגה, מגבת וכו׳. אם אתם מוכנים לזוז, נסו את הרעיונות המוצעים להלן כהשראה לפעילות היומיומית שלכם. לרקוד, לשחק עם הילדים ולבצע מטלות ביתיות כמו ניקיון וגינון, הם אמצעים נוספים שישאירו אתכם פעילים פיזית כשאתם לא יכולים להתאמן בחדר כושר.


  1. היעזרו בשיעורי התעמלות מקוונים - נצלו את שפע שיעורי ההתעמלות המקוונים. רבים מהם מוצעים בחינם וקל למצוא אותם ביוטיוב. אם אין לכם ניסיון בביצוע תרגילים אלה היזהרו והיו מודעים למגבלות הפיזיות שלכם.


  1. ללכת או לרוץ, כן גם בבית - הליכה, גם במרחב הקטן כשאתם מסתובבים בחדר או הולכים במקום, יכולה לעזור לכם להישאר פעילים. אם יש לכם שיחת טלפון, במקום לשבת ולשוחח, נצלו את ההזדמנות, קומו והסתובבו בבית בזמן שאתם מדברים. וכן גם מסלול ריצה ביתי (הליכון)   הוא כלי מומלץ וחיוני ביותר לימים שכאלו שיאפשר לכם גם ללכת וגם לרוץ למרחקים בבית.


  1. להשתדל לקום ולעמוד - חשוב מאוד לצמצם את זמני הישיבה שלכם על ידי קימה לעמידה לעתים תכופות. באופן אידיאלי, כוונו את עצמכם לקימה מישיבה או משכיבה כל חצי שעה. תוכלו להשתמש בשולחן עבודה שאפשר לשנות מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה, כך שתוכלו לעבור בקלות ממצב למצב.


  1. להירגע ולתרגל יוגה - מדיטציה ונשימות עמוקות יכולות לעזור לכם להישאר רגועים. תוכלו למצוא ביוטיוב טכניקות הרפיה זמינות, ולתרגל אותן. באותה דרך תוכלו גם להצטרף לשיעורי יוגה מקוונים. קל להפוך את היוגה לשגרת היום שלכם. ישנם מספר סגנונות יוגה שונים אבל כולם כוללים:

  • נשימה

  • מתיחות

  • תנועה ותנוחות הבונות שרירים באמצעות משקל הגוף בלבד

 

אם אתם מרגישים לחוצים במהלך המגיפה או בימים הגשומים, היוגה מציעה דרך להבחין ברגשות שלכם ולהרהר. תוכלו להכיר את תנוחות היוגה באופן פשוט ונוח באמצעות סרטונים ביוטיוב.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים