סנדלים נוחות לכבוד הקיץ

אחת הסיבות שהלקוחות הישראליות מצפות לסיומו של החורף, היא כדי לחלוץ את הנעליים הכבדות ואת המגפיים הצמודות וליהנות מנעילת כפכפים שמאפשרות חופשיות ונוחות מיטבית. כאשר הנשים נועלות סנדלים נוחות או לחלופין כפכפים נוחות, הן מרגישות שהן הורידו משקל משמעותי מגופן ופתאום השילוב הקיצי של השמלות הפרחוניות והרחבות עם האפשרויות השונות של ההנעלה הפתוחה, מעניקה את ההרגשה שההליכה היא יחפה. מעבר לכך, ההליכה החופשית יוצרת שמחה עצומה, אשר מתלווה לרגשות הנפלאים עם הגעתם של הימים החמים שמתאימים לאווירה הישראלית.

 

חנויות הנעליים מציגות כבר בסוף החורף את הקולקציה העכשווית של הקיץ הקרב והנראות החדשנית של הדגמים החדשים של כפכפים  ושל סנדלים מקבעת את הלקוחות הפוטנציאליות והן עומדות פרק זמן ארוך מול הוויטרינה, או עוברות על כל אחד ואחד מהפריטים באתר האינטרנט. ההיצע העצום בשלל האופציות, עקבים וגוונים מוליך אותן שולל וקשה להן מאד לבחור מה לקנות. בשלב ראשון הן כבר לא זוכרות אילו פריטים נותרו בארון הנעליים מהעונה הקודמת וללא קשר, אין ספק שהן מחפשות את הדגם החדש עבורן.

 

בחירה של סנדלים נוחות

ההעדפות של הנשים משתנות, יש כאלו שמחפשות כפכפים בלבד, שטוחות, בגובה הרצפה, בעלות אצבע או לחלופין בעלות משטח ישר וללא עקב כלל. דגמים אלו קיימים בכמה וכמה צבעים ודוגמאות יפהפיות על גבי המשטחים שמוסיפות יופי רב לנראותו של הכפכף. לכן הן רוכשות לפחות שני זוגות כפכפים לשימוש היום יומי.

 

לעומתן יש נשים שיעדיפו לרכוש סנדלים נוחות שטוחות או עם עקב קטן, שעליהן ממוקמות רצועות זד או רצועות לינה. הן נהנות לבחור בין הצבעים הרבים המוצעים וזאת על פי הטרנד האופנתי. אפשר לבחור בגוונים קלאסיים כמו שחור או לבן שהם די יפים ומתאימים לכל בגד, או לבחור נראות יוצאת דופן המתאימה מאד לימי הקיץ כמו ירוק, אדום או גוונים אהובים אחרים.

 

אישה יפה בעקבים

נשים שאוהבות עקב גבוה, ייהנו מעקב סטילטו מודרני, עקב מרובע או כל עקב אחר שמעניק להן גובה. הן יכולות לבחור סנדלים שקופים או בעלי רצועות בטקסטורות מסקרנות אשר נמתחות לאורך או לרוחב של סנדלים נוחות. הן יוצרות שילוב קטלני בנראות של המכנסיים הקצרצרים והחולצה האוורירית השמלה המתנפנפת, או הקצרצרה.

 

נראות מדהימה לכל צורך 

הייחוד של סנדלים נוחות הוא בכך שהן מתאימות לכל דבר, גם לביגוד פשוט יחסית כמו ג'ינס וחולצת טי שרט וגם לשמלה אלגנטית או לשמלת מיני. גם אם בשלב הראשון זה נראה לא מתאים, תוך דקה מול המראה, כל אישה מבינה שזהו השילוב הססגוני והנכון ביותר.

 

זו הסיבה שכל אישה רוכשת באתר האינטרנט לפחות שני דגמים ובמקרים רבים גם כמות גדולה יותר כדי ליהנות מהכפכפים או מהסנדלים ולהחליף בין האופציות השונות לאורך כל הקיץ.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים