חופשה בצימר בדרום

אחרי הקורונה והמבצע הצבאי, משפחות רבות מרגישות את הצורך לצאת לחופשה מפנקת עם הילדים. האופציות בדרום הן רבות, מלון איכותי בים המלח, מלון יוצא דופן במצפה רמון, חופשה בצימר באחד הקיבוצים או נסיעה לעיר הקיט הדרומית אילת. בהתאם לעלויות ולתאריכים הזמינים, כל משפחה מחליטה מהי האופציה שהיא הנכונה ביותר עבורם. הדבר תלוי היכן הם היו בחופשות האחרונות, לאילו נופים ופעילויות הם התגעגעו במיוחד ומהי אופציית החופשה האהובה עליהם. כשמדובר במשפחות עם ילדים ובמיוחד אם מצטרפים לנסיעה חברים או קרובי משפחה, האפשרות המועדפת היא חופשה בצימר לאור העלויות הסבירות שלה.

 

כמה שעות לפני מועד היציאה לחופשה, כל אחד מבני הבית מכין את המזוודה האישית שלו הכוללת את הפריטים שהם החשובים ביותר עבורו כמו בגדים קיציים, בגד ים, כובע ים, נרתיק של כלי רחצה עם שמפו ומרכך שיער איכותיים של פול מיטשל , מטען לנייד, כפכפים ועוד. לאחר אריזת המזוודה, כל אחד כבר רוצה להיות בדרך ולהגיע למיקום הנבחר, כדי ליהנות מחופשה נפלאה. אך לאור עומס המטיילים הדרך עוברת בעצלתיים ובני המשפחה זקוקים להרבה סבלנות, אך בסופו של דבר הם מגיעים עייפים אל חופשה בצימר.

 

חופשה בצימר בקיבוץ המארח

אין כמו סיור ראשוני שמאפשר להכיר את הסביבה, בין הצימרים במבנים היפהפיים, היכן ממוקמת בריכת השחייה, היכן ממוקם חדר האוכל, חדר הפעילויות לילדים וכל אטרקציה נוספת שבה יוכלו לבלות בימי החופשה. מהר מאד בני המשפחה שוכחים את הנסיעה הארוכה והם כבר רצים ליהנות מטבילה מפנקת בבריכת השחייה. המים הקרים והצלולים מאפשרים לכולם להשתכשך במים, ליהנות מהקרירות שלהם ולשחות לאורכה שוב ושוב.

 

טיול בסביבה הקרובה

אחת המטרות של חופשה בצימר היא גם ליהנות מהטבע סביב ולכן הם מתכננים מראש את הטיולים. בהתאם למיקום הגיאוגרפי, הולכים לטייל בנחל עם מפל כמו נחל דוד ליד ים המלח, מטפסים לפסגת המצדה, או מטיילים בכל מקום אחר הקרוב לקיבוץ הספציפי שבו הם ישנים.

 

קיבוצים רבים פיתחו עם השנים אטרקציות תיירותיות מסוגים שונים כמו פינת חי לילדים, קירות טיפוס, מתקני שעשועים מיוחדים, מוזיאונים, מגוון פעילויות אמנותיות ועוד. כל משפחה בוחרת את הבילויים המתאימים לה ביותר מתוך ההיצע שקיים בכל קיבוץ.

רבים מהם מחליטים דווקא לנצל את חופשה בצימר לצבירת כוחות ולכן הם נהנים בעיקר משהייה בבריכה, בטן גב, שינה פה ושם במהלך היום ובעיקר חוסר מעש.

 

בילוי עם החברים והמשפחה המורחבת

לאחר תקופה ארוכה שבה לא היו מפגשים רבים לאור הקורונה והמבצע הצבאי, חופשה בצימר היא הזדמנות נהדרת לשבת עם קרובי המשפחה או עם כל אחד מהחברים ולשוחח על נושאים שונים, להתעדכן מה קורה אצל המשפחות ובעיקר ליהנות מחידוש הקשר לאחר התקופה הארוכה שבה היו מגבלות שונות והרצון שלהם לחזור לימים של הבילויים ללא הגבלות כלשהן הוא עצום.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים