מספרה במושב – עסק קטן עם סטייל

בשנים האחרונות התפתחו עסקים רבים במושבים. רבים מבני המושבים החלו לעסוק במקצועות חופשיים בתחומים שונים ולצורך כך הם הפכו את אחד החדרים בבית למיקום של העסק. בדרך זו אפשר לראות במושבים רואי חשבון, עורכי דין, אנשי פרסום, בוני אתרי אינטרנט ועוד. אחד העסקים שאפשר לראות כמעט בכל יישוב הוא מספרה במושב - עסק עם סטייל, אשר משרת את אנשי המושב וגם לקוחות רבים אחרים אשר גרים ברדיוס הקרוב ומעוניינים להגיע למספרה איכותית שלא נמצאת במרכז העיר, אלא במקום שקט יותר שהוא כמעט ללא חשיפה.

 

כאשר מגיעים אל מספרה במושב יש לכך יתרונות רבים. העיקרי שבהם הוא המקצועיות של הספר או של הספרית אשר מבצעים פעולות שונות על פי רצונם של הלקוחות כמו תספורת, צביעת השיער, החלקת שיער ועוד. אנשי המקצוע הללו הם מומחים בתחומם ולכן כאשר הם ממליצים ללקוחות לרכוש מוצר כמו סרום לשיער שמפו או מסיכה לשיער, אפשר לסמוך עליהם שמדובר במוצר בטיב מעולה שהספרים ניסו אותו על הרבה לקוחות והגיעו לתוצאות מצוינות. זו הסיבה שהם ממליצים עליו גם ללקוחות נוספים המגיעים למספרה.

 

שירות ייחודי של מספרה במושב

כאשר מדברים על מספרה במושב שבו כולם מכירים את כולם, כיף להגיע לשם ולפגוש שכן שלא ראינו מזמן ואפילו קרובת משפחה שקבעה תור לתספורת אופנתית באותן שעות. כך המפגש במספרה הופך לשיחה קולחת על כל מה שקורה במושב. הספר או הספרית מקבלים כל אחד מהלקוחות על פי הסדר שנקבע מראש. אחד הלקוחות מעוניין להסתפר ולקצץ את הזקן כיוון שהוא ארוך מדי ולקוחה אחרת מעוניינת לצבוע את השיער, או ליהנות מגווני שמש בשיער הקצר שלה.

 

החלקת שיער במספרה

אחד הלהיטים לאחרונה הוא נושא החלקת שיער בשיטה האורגנית. ספרים שעברו השתלמויות מקצועיות בתחום זה מבצעים זאת לעיתים תכופות לאור הדרישה הגבוהה. בתהליך זה מורחים על השיער כמה חומרים ברצף, מורחים אחד מהם מורידים אותו ולאחר מכן מורחים אחר וזאת על פי סדר מובנה וקבוע. ההליך כולו אורך כמה שעות אך בסופו הלקוחה יוצאת עם שיער חלק וגולש בדיוק כפי שהיא ביקשה.

 

היתרון של הליך זה הוא שהוא נשמר לאורך כמה חודשים והלקוחה אינה צריכה להגיע למספרה לצורך ביצוע פן לעיתים תכופות. בנוסף לכך לאחר שחייה בים או בבריכת השחייה, אין כל השפעה של המלח או של חומרי החיטוי על השיער. הלקוחה חופפת את השיער ולאחר מכן השיער מתייבש ונותר חלק בדיוק כמו ביום שהיא יצאה מהמספרה.

 

קפיצה קטנה למספרה

הימצאותה של מספרה במושב מאפשרת לתושבים לתאם ספונטנית תור קרוב ואם יש מקום הם מגיעים תוך פרק זמן קצר ונהנים מפינוק אמיתי. מספרות רבות הרחיבו את תחומי הפעילות שלהם בהתאם לידע המקצועי של הספרית וחלקן מציעות גם טיפולי פנים שונים, טיפול בציפורניים כמו בנייה, מילוי, לק ג'ל וגם פדיקור.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים