טיפולים אלטרנטיביים במושבים

המושבים הפסטורליים ברחבי הארץ הם מיקומים אידאליים כדי לפתוח בהם קליניקות עבור טיפולים אלטרנטיביים שונים. כנסו למאמר הבא לפירוט מלא. 

טיפולים אלטרנטיביים

 

המושבים הפסטורליים ברחבי הארץ הם מיקומים אידאליים כדי לפתוח בהם קליניקות עבור טיפולים אלטרנטיביים שונים. במהלך השנים האחרונות מטפלים רבים שגרים במושב מימי נעוריהם וגם תושבים חדשים של המושבים, פתחו בשטח ביתם קליניקה עבור טיפולים אלטרנטיביים שונים, כל אדם על פי ההתמחות שלו. השילוב של השקט הפסטורלי ברוב המושבים והטיפולים הללו הם מתאימים מאד. כדי לשמור על פרטיותם של המטופלים ועל נוחות מקסימלית שלהם, יצרו המטפלים כניסה אחורית מהחצר ישירות לחדר הטיפולים וכך המטופלים לא עוברים דרך הבית ואינם פוגשים את בני הבית, דבר שהוא לא כל כך נעים עבורם.

 

באופציה של טיפולים אלטרנטיביים אפשר לטפל ברבדים רבים של הגוף כדי להקל על בעיות אורתופדיות, בעיות בזרימת הדם, כאב ראש מקבצי ובעיות בריאותיות רבות אחרות. מכיוון שקיימים סוגים רבים של טיפולים, הדרך הנכונה היא לקבל חוות דעת על מטפל זה או אחר שסייע לאדם מסוים ולכן מומלץ להגיע אליו עם בעיה גופנית זהה או דומה. ברוב המקרים הטיפולים הללו מסייעים ומקלים מאד על הלקוחות. עם זאת קיימים גם מקרים שמטפל מסוים על פי שיטת האבחון והעבודה שלו אינו מצליח לעזור ולכן הלקוח מחפש דרכים אחרות שיקלו על מצבו הבריאותי.

 

טיפולים אלטרנטיביים בשיטת דיקור סיני

 

אחד מהסוגים של טיפולים אלטרנטיביים שהוא מוצלח מאד הוא דיקור סיני. לאור התהודה הרבה של הטיפול הייחודי, הוא מתבצע במרפאות רבות במושבים. קו החשיבה של שיטה זו הוא שבערוצים הקיימים לאורכו ולרוחבו של הגוף שנקראים מרידיאניים, זורמת אנרגיית החיים שהיא אנרגית הצ'י. לכן בעת טיפולים אלטרנטיביים נוגעים באנרגיות הללו ומשחררים חסימות שקיימות בהן. בדרך זו זרימת הדם מתגברת והדם זורם בחופשיות מקצה לקצה.

 

מחטי האקופונקטורה נמצאות בשימוש כבר אלפי שנים והן מוכיחות שוב ושוב מחדש את היעילות הרבה שלהן, את ההבדלים ואת השיפורים המהותיים בתחושה של המטופל לאחר הטיפול. יש מקרים שבהם המטופל זקוק לטיפולים בודדים כדי לאזן בין הגוף לנפש ויש מקרים שבהם יש צורך בכמות גדולה יותר, כדי לבצע את מלוא השינויים הנדרשים.

 

טיפולים להקלה על כאבים

 

אחד הקשיים המשמעותיים הוא ההתמודדות עם כאבים. יש מחלות שונות שבעקבותיהן המטופל סובל מכאבים עוצמתיים שהם לעיתים קשים מנשוא. כדי להקל על הכאבים הללו אפשר לקחת משככי כאבים, יש מטופלים ששואפים קנאביס לאחר שקיבלו אישור לכך ואחרים מגיעים לסוגים שונים של טיפולים אלטרנטיביים כדי להפחית את הכאבים הללו.

 

סוגים של טיפולים טבעיים

 

בנוסף לדיקור הסיני שהוא המוביל מבין טיפולים אלטרנטיביים, קיימים גם טיפולים כמו שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה, אוסטאופתיה, רייקי, ביופידבק וסוגים נוספים.

 

שמן של הקליניקות הללו יצא למרחוק ובמקרים רבים מגיעים אליהן מושבניקים וגם תושבים רבים שגרים במושבים קרובים ובערים הסמוכות, כדי ליהנות מטיפולים מעולים.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים