לימודי משפטים בכל גיל

לימודי משפטים אפשריים בכל גיל. הפרטים המלאים על ההתמחויות והנישות האפשריות בלימודים - במאמר הבא. 

לימודי משפטים

 

סטודנטים רבים בוחרים ללמוד משפטים במכללות ובאוניברסיטאות השונות ברחבי הארץ. ברוב המקרים מדובר בצעירים שבוחרים את הקריירה המתאימה להם ביותר ומודעים לעובדה שמשפטים הוא אחד מהמקצועות המרתקים ביותר שקיימים. אך יש גם מקרים רבים של אנשים מעט מבוגרים יותר שעסקו כל חייהם בתחום מסוים כמו אנשי משטרה, אנשי צבא ומקצועות נוספים שמחליטים ללמוד מקצוע נוסף ולפתוח פרק ב' בקריירה שלהם. לימודי משפטים ידועים כלימודים קשים ביותר שמצריכים ידע רב וזיכרון פנומנלי, כדי להצליח במבחנים ולקבל את התואר במשפטים.

 

עם זאת, הדבר אינו מרתיע את רבים מהם ולכן אפשר לראות באוניברסיטאות סטודנטים בגילים שונים אשר לומדים בקמפוס לאורך שעות רבות במוסד האקדמי וגם לאחר מכן בביתם לאור ההחלטה לבצע הסבה כדי להקל עליהם כיוון שמקצתם עובדים כדי להמשיך בפרנסת המשפחה, הם יכולים לבחור בין לימודי בוקר, אחר הצהרים או ערב עד סיום התואר. בשנים הראשונות הם לומדים את כל הנושאים הבסיסיים בתחום המשפט בישראל. בשלב השני כל אחד מהם מתמחה בתחום שמרתק אותו כמו עורך דין לענייני גירושין, עורך דין מכירת דירה וכו'.

 

נישה ספציפית של לימודי משפטים

 

רוב הסטודנטים מגבשים במהלך לימודי משפטים את הכיוון שלהם להמשך הדרך. אם מדובר באנשי משטרה הם בוחרים בדרך כלל להתמקצע בנושאים פליליים לאור הידע שהם צברו בזמן שירותם בשורות המשטרה. אנשי צבא מעדיפים גם הם להתמקצע בתחום בו יש להם ניסיון רב והוא הצבא ולכן גם הם מתמחים בתחום הפלילי אך בנישה של עורכי דין צבאיים שמייצגים חיילים בשירות סדיר, קבע, מילואים, אנשי כוחות הביטחון המיוחדים וקטגוריות נוספות מול נציגי הצבא ומשרד הביטחון.

 

אחרים מעדיפים לעסוק בנושאים אזרחים ולכן מבקשים ליצור התמחות של לימודי משפטים בתחומים כמו נזיקין, ענייני משפחה, דיני חוזים, מקרקעין, ליטיגציה ורבדים נוספים של המשפט. הנטייה היא ללמוד תחום שמדבר אל הסטודנט והוא מרגיש שבתחום זה הוא יוכל לשרת באופן מיטבי את כל אחד מלקוחותיו. עורכי דין הם אנשים יצירתיים, בכל תיק משפטי הם מחפשים את האסטרטגיה שתהיה הנכונה ביותר עבור הלקוח שלהם ומבצעים את הטקטיקות שלהם צעד אחר צעד, כשהמטרה היא שהלקוח שלהם ינצח בתיק הספציפי.

 

במהלך לימודי משפטים הם נחשפים לדרכים המפותלות בכל אחד מהתיקים ומקבלים הנחיות ודרכי פעולה כיצד לגשת לכל אחת מהבעיות האפשרויות. לשם כך הם לומדים את כל החוקים, הנהלים, רפורמות בתחומים שונים כמו לדוגמה בתחום פשיטות הרגל, חוקים ייעודיים לנושא הכנת צוואות במסגרת עריכת דין לענייני משפחה ועוד.

 

מבחנים של לשכת עורכי הדין

 

המבחנים המסכמים של לשכת עורכי הדין הם מבחנים קשים ולא אחת חלק מהסטודנטים לא עוברים מקצת מהמבחנים ולכן ניגשים למועד נוסף עד שהם מצליחים לעבור את כל אחד מהמקצועות הייחודיים הללו.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים