באילו מדינות אנשים שגרים במושבים אוהבים לטייל ולמה?

קראו כאן באילו מדינות אוהבים לטייל אנשים שגרים במושבים בישראל!

הציבור מתחיל לגלות מחדש את חו"ל, וזו כמובן בשורה משמחת. סוף סוף, אחרי תקופה לא קצרה שנתב"ג היה ריק לחלוטין, אפשר לחזור ולגלות עולם. בין היוצאים, הנופשים, המבלים והמטיילים, נמצאים כמובן לא מעט מבני המושבים (שממריאים עם ילדים או בלעדיהם). יצאנו לגלות את התשובה המסקרנת, לאן אנשים שגרים במושבים אוהבים לנסוע ובאילו מדינות אוהבים לטייל.

 

בעקבות נופים קפואים שאין כמותם בעולם

לאחרונה הזדמן לנו לשוחח עם משפחה שמתכננת לצאת בחורף הקרוב לאחד המקומות המרתקים והקרירים ביותר בעולם. מדובר על טיול למדינה כמו איסלנד עם ילדים ויש כמה סיבות שהופכות את היעד הזה לכל כך מיוחד. למשל, ביקור במדינה הזאת בחורף לוקח למקום הכי שונה מהחורף הישראלי. הנופים הקפואים והמדהימים וגולת הכותרת, אורות הזוהר הצפוני. זוהי תופעה ייחודית, שבאמת נשארת כזיכרון מיוחד לכל החיים. וכדי להתחמם, כל מה שצריך לאחר מכן זה לקפוץ לאחד המעיינות או בריכות המים המדהימות והחמות. יש כמובן רבות, חלקן טבעיות וחלקן מעשה ידי אדם. הגעה לאיסלנד בחורף מאפשר ליהנות מחוויה נוספת, פסטיבל אורות החורף ברייקיאוויק.

 

יוון, קפיצה קטנה גדולה לחו"ל

בעוד טיול באיסלנד הוא בדרך כלל חוויה חד פעמית, יש יעדים שאליהם נוסעים אנשים שגרים במושבים, פעם אחר פעם. יוון לדוגמא, מאפשרת לשלב חופש ונופש, ים ושמש, במרחק נגיעה מכאן. ביוון אוהבים לטייל מכיוון שמדובר במדינה מאוד קרובה, מאוד נעימה, מאוד ידידותית, עם המון אטרקציות ומחירים מאוד נוחים, לכל כיס. בני מושבים רבים מציינים לטובה את המטבח היווני, את הטברנות ומאכלי הים והאוזו שאי אפשר בלעדיו. הנוסעים עם הילדים נהנים בפארקים של מים גדולים ועשירים, שיש כמעט בכל מקום. מגלשות לפעוטות, מתקני אקסטרים, מסעדות ועוד, מכל טוב. ביוון, לצד ריזורטים יש גם מלונות יוקרה שמתאימים כאשר רוצים לשלב טיול ואירוע מיוחד. אם זה ירח דבש ואם זה חגיגה אחרת, בזוג או עם משפחה, חברים, בסגנון בונגלו או בעיצובים בסגנון ריביירה יוקרתי. חובבי הטרקים מוצאים גם הם ביוון מכל טוב וכך גם חובבי הג'יפים, כל זה ביוון ההררית, רחוק מהחופים ההומים.

 

אירופה קצת אחרת, בגיאורגיה

לאט לאט הפכה גם גיאורגיה למדינה שמושכת הרבה מבני המושבים שאוהבים לטייל בחו"ל. זה השילוב של האוכל, של הנופים והאמת היא – שגם בגלל המחירים שהם פשוט מצחיקים. אבל אם נשים את המחירים לרגע בצד, ברור שמי שאוהב טבע ונוף מרגיש חיבור מידיי למדינה הזאת. קבוצה שחזרה משם לאחרונה סיפרה, מלאת התלהבות על אין סוף הירוק, עמקים וגבהות, הרים פורחים והמון מסלולי טיול שווים. אנשים שגרים במושבים, אפיל חובבי הטבע שבהם, מספרים שגם טיביליסי מהווה את אחד הפנינים המרהיבות של גיאורגיה. החלק העתיק של העיר, השווקים עם אווירה של פעם, סמטאות צרות ובתי קפה ציוריים שמרגישים אירופה, אבל גם קצת אחרת. קתדרלות ומוזיאונים אבל גם גנים בוטניים שבהחלט נחשבים לאטרקציה שווה ביותר.

 

שיט ואופניים ופרחים בהולנד

הולנד, הלב של ארצות השפלה האירופאיות, היא מדינה מרהיבה ביופייה ומאוד ייחודית. בני מושבים שחוזרים משם מספרים בהתלהבות על תעלות המים והשיט שיכול להחליף את המוניות ואת הרכבות. הולנד ידועה גם בזכות טיולי האופניים שנחשבים לפעילות חובה, בזכות טחנות הרוח וכמובן גם הפרחים. מחוץ לאמסטרדם, במקום שנקרא ליס, נמצאים הגנים הכי יפים ומיוחדים בהולנד, שלא לומר באירופה ואולי אפילו בעולם. הצבעים והניחוחות המסחררים בגנים העצומים, שמשמשים גם סוחרים ומגדלי פרחים מקצועיים וכמובן מושכים תיירים רבים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים