5 סיבות לשקול מעבר למושב עבור אנשים שרוצים להיגמל מהרגלים מזיקים או רוצים להימנע מלחזור אליהם

קראו כאן על הסיבות שבגללן כדאי לעבור למושב לאנשים שסובלים מהתמכרויות או נגמלו מהם.

הרגלים מזיקים והתמכרויות נראים בהתחלה, לפעמים, כמו חלק מתענוגות החיים. אבל אנשים שהצליחו להיגמל מהתמכרויות, למשל לאוכל, לסקס, לסיגריות, לאלכוהול, לאינטרנט וכיוצא בזה, מספרים עד כמה שהגמילה עשתה להם טוב. אם אתם סובלים מהתמכרות של ממש או פשוט מהרגל מזיק שלא עושה לכם טוב, מעבר למושב יכול להיות צעד מתאים. הכירו 5 סיבות לכך ששינויי סביבת המגורים שלכם יעזור לכם לפתוח דף חדש, בריא, נעים וטוב יותר בשבילכם. 

הטבע שמכניס הרבה שלווה ללב ולחיים

לא משנה מאיזה הרגל מזיק או התמכרות אתם סובלים, כמעט תמיד ברקע שלו יש בסיס של אי נוחות, אי נחת, עצבים או אי שקט. זה לא מקרה שכמעט כל אותם מרכזי גמילה פרטיים נמצאים בסביבה פסטורלית ושליווה. כאשר אתם עוברים לגור במקום שהוא קרוב לטבע, הרבה יותר שקט ושלוו לעומת הסביבה הנוכחית שלכם, תרגישו שאתם עושים ריסטארט לחיים. הסביבה במושב נעימה ורגועה, זו ממש תרופה לעצבים ולא פחות חשוב – תרופה טבעית שאין לה שום תופעות לוואי. עישון, אלכוהול, התמכרות לאינטרנט או כל הרגל מזיק אחר נעשים פחות מושכים ודי מיותרים, כאשר רואים מהחלון את הטבע ומתרחקים מההמולה האין סופית

תחושה קהילתית תומכת

הרגלים מזיקים או התמכרויות ממש מלווים בניתוק חברתי. אנשים שמרגישים לא מרוצים, לא מסופקים, עם הרגלים כפייתיים, נוטים לאבד חברים, להרגיש לבד ולשקוע בתחושות לא טובות. מעבר למושב נותן לכם התחלה חדשה ודף חדש, בזכות הצטרפות לקהילה משפחתית חמה ותומכת. כאשר מרגישים חלק מקהילה, השכנים כולם מכירים זה את זה בשם הפרטי, אי אפשר להרגיש לבד. זוהי סביבה פסטורלית שנותנת תמיכה בזכות הרגשת הביחד. 

מושב שלוקח אתכם רחוק מפיתויים

סביבה עירונית מלאה ברעש והמולה מביאה איתה גם לא מעט פיתויים זמינים. הפיתויים והאווירה של הלחץ והמרדף האין סופי אחרי יעדים רחוקים (כי כך כולם עושים), לא עושים טוב לאנשים שנוטים לפתח הרגלים מציקים, התנהגות כפייתית או התמכרות. מעבר למושב לא בהכרח ייקח אתכם לקצה העולם, אבל בהחלט ירחיק אתכם מהרבה פיתויים שכיום נמצאים ממש בהישג יד. הריחוק הזה ביחד עם הקרבה לטבע, לאוויר נקי ולציוץ הציפורים, ממרק את הנפש, מנקה את הראש ומכניס משהו טהור ונקי יותר. 

הגשמה עצמית במקום יצר הרס עצמי

לא צריך להיות מכורים לסמים או לאלכוהול בשביל לדעת שהרגלים מזיקים יכולים לנבוע מהרס עצמי. הרגלים מזיקים שונים יושבים על הנפש בדיוק על המקום שבו האדם לא מרגיש טוב עם עצמו, מרגיש לא ראוי, לא רצוי, לא שייך או לא מתאים. אם אתם מרגישים חסרי ביטחון או לא ראויים להצלחה, שינוי מקום המגורים ומקום העבודה יכולים להיות חלק מתהליך חשוב של השתנות וצמיחה. הפכו את המושב לא רק לבית שלכם אלא גם לנקודת הזינוק לעבודה חדשה. תוכל לבחור עבודה רגועה מהבית, אם זה מה שעושה לכם טוב. תוכלו לפתוח עסק אונליין, לפתוח קליניקה לטיפולים טבעיים, לשווק עוגות תוצרת בית, מספרת כלבים או כל דבר אחר שמרגיש לכם נכון ויעשה לכם טוב. 

סביבה שקטה שמנקה את הגוף והנפש

הסביבה השקטה של המושב יכולה להיות ברכה לנפש. זו הסביבה שתעזור לכם לנקות את הגוף ואת הנפש. בבית החדש שלכם הכניסו מוטיבים רגועים ונכונים, תאורה יפה, דקורציה שליווה. השינוי שסביבכם יצמיח משהו נינוח יותר.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים