איפה כדאי לקנות דירה - בעיר או בכפר?

שוקלים לקנות דירה בעתיד הקרוב? קראו כאן על השיקולים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים איפה לרכוש אותה!

לפני שאתם מחליטים לרכוש נכס נדל"ן, עליכם לענות על מספר שאלות חשובות, כך שתוכלו לבצע החלטה נכונה ומתאימה. זכרו, שהבחירה שלכם תשפיע משמעותית על החיים שלכם ושל משפחתכם. אז מה הייתם מעדיפים - בית קרקע וחיים בטבע או אולי דירה בעיר תוססת ומרכזית?

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה מעניינת, שתעזור לכם להחליט אם כדאי להתגורר בעיר או בכפר. מוכנים? אנחנו מתחילים!

 

אפשרויות תעסוקה

העבודה הוא חלק משמעותי וחשוב בחיים שלנו. אין ספק שבמידה ותבחרו להתגורר בעיר, הרי שיהיו לכם יותר אפשרויות של מקומות עבודה ובכלל גם אם תתחילו בתהליך של חיפוש עבודה, הרי שבעיר זה יהיה הרבה יותר פשוט וקל מאפשר במקומות מרוחקים. אם תבחרו לגור בפרברים, הרי שאתם תצמצמו משמעותית את אפשרויות התעסוקה. נניח ובחרתם בכל זאת לחיות בפרבר (קיבוץ או מושב) ולעבוד בעיר, הרי שתצטרכו להשקיע המון זמן על נסיעות ארוכות ומתישות מדי יום. מה שכן, כאשר תסיימו את העבודה, תגיעו לבית שנמצא בסביבה שקטה ורגועה וזה בהחלט שווה הכל.

 

חינוך

אם תבחרו לגור בעיר, תוכלו למצוא לכל ילד את המסגרת החינוכית המתאימה לו. כמו כן, מבחינת העשרה לילדים, יהיו הרבה יותר חוגים. זאת בניגוד לחיים בפרברים שיש מוסד אחד לימודי ואם הילדים לא מסתדרים חברתית, הרי שאי אפשר להעביר אותם למוסד לימודי אחר שכן הוא מרוחק או שאולי אין כזה בנמצא.

 

תרבות

אם אתם אוהבים לצאת לסרטים, להצגות, לקונצרטים וכו', הרי שבעיר יש לכם הרבה יותר אפשרויות. אם תבחרו להתגורר בפרברים, סביר להניח שלא יהיו לכם יותר מדי אפשרויות ואתם תצטרכו לנסוע לעיר על מנת לבלות או להסתפק בחיי הקהילה שיש בפרבר בו אתם מתגוררים.

 

ניידות

כאשר אתם מתגוררים בעיר, תוכלו לבחור איך להתנייד. תוכלו לעשות זאת באמצעות אופניים, מונית, אוטובוס, הליכה רגלית וכמובן גם להשתמש ברכב הפרטי שלכם. בפרברים, העניין קצת מורכב. אין ספק שצריך להרבות בנסיעות ארוכות ברכב. דבר נוסף שחשוב לציין הוא שברוב המקרים צריך להחזיק רכב נוסף. הדבר כמובן גורר עלויות נוספות כמו דלק ותחזוקה.

 

שורה תחתונה

החיים בעיר לא מתאימים לכל אחד. יש אנשים שאוהבים שקט ושלווה ועל כן להם דווקא יתאים לגור בפרברים ויש כאלה שמעדיפים את האקשן והרעש האופייני למגורים בעיר. ההחלטה על מגורים צריכה להיעשות בהתאם לאופי ולהעדפה של המשפחה וכמובן יש לקחת בחשבון את כל היתרונות והחסרונות.

 

אם החלטתם על מגורים בעיר, אז מומלץ לבדוק פרויקטי מגורים ברחבי הארץ כמו פרויקטים חדשים בתל אביב, פרויקטים בבאר שבע ובערים נוספות. מנגד, אם החלטתם על מגורים בפרברים, עליכם לעשות עבודת שטח מקיפה יותר ולבדוק לגבי אופציות מתאימות בקיבוצים ומושבים ברחבי הארץ. ניתן לרכוש בתי קרקע מיד שנייה או אפשר להתעניין לגבי בתים חדשים בהרחבות.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים