אפשרויות שעוני נוכחות מודרניים במקום העבודה

כנסו למאמר לקריאת מידע חשוב על האפשרויות השונות של שעוני נוכחות, החידושים והתועלות עבור מקומות עבודה גם במגזר החקלאי וגם במגזרים אחרים.

 אמצעים לבדיקת נוכחות של עובדים במקומות העבודה אינם דבר חדש. אולם אין ספק שגדג'טים ופתרונות חדשניים יצרו מהפך בתחום החשוב הזה. נציג לפניכם מידע חשוב על האפשרויות השונות, החידושים והתועלות עבור מקומות עבודה גם במגזר החקלאי וגם במגזרים אחרים.

 

אפליקציות עם נוכחות - למקומות עבודה דינאמיים

 

אם אפשרויות של שעוני נוכחות מזכירות לכם בהכרח מכשיר דמוי שעון, עם מחוגים וספרות, הכירו את החידושים שבאפליקציות. מקומות עבודה שבהם העובדים מאוד ניידים ודינאמיים לא יכולים להצמיד לכל עובד שעון נוכחות משלו. אבל למעשה, גם אין צורך בכך מפני שניתן להיעזר באפליקציות נוכחות ייעודיות. בעזרת אפליקציות או תוכנות עיסקיות ייעודיות, ניתן להגדיר כל מכשיר טלפון סלולרי לשעון נוכחות שגם יכול להפיק דוח על מקום ההימצאות של העובד לאורך יום העבודה.

 

יותר משעון - מערכות נוכחות שמפיקה תלושי שכר

 

שעונים מודרניים לבדיקת נוכחות יכולים להיות למעשה מרכיב חשוב ומהותי בתוך מערכת ניהול עובדים, בקרת תפוקה והכנת תלושי שכר. כאשר מדובר על שעונים חכמים, שמחוברים ברשת בצורה קווית או אלחוטית לתוכנת השכר, הכל מתנהל אוטומטית, ביתר קלות ובצורה חסכונית. נתוני הכניסה והיציאה של כל עובד נכנסים אוטומטית למערכת השכר. אין צורך בהזנה ידנית במחלקת החשבונות או השכר. המערכת הממוחשבת יודעת להפיק בצורה אוטומטית או כמעט אוטומטית, את חישובי השכר ואת התלושים. ניתן אף לאפשר לעובדים להיכנס למערכת ולהזין נתונים משלימים, כמו ימי חופשה הרצויים להם או הגדרת ימי מחלה. בצורה כזאת, שעון הנוכחות מייעל את תחום משאבי האנוש והשכר, תוך חיסכון לעסק, שקיפות לעובדים ונוחות לכל הנוגעים בדבר.

 

נוכחות העובד - בקצות האצבעות

 

במקום להעביר כרטיס עובד בתוך שעון של נוכחות, ניתן לקלוט את הכניסה והיציאה של עובדים בצורות אחרות. למשל, ניתן לשלב בתוך שעון הנוכחות זיהוי באמצעות הנחת האצבע. קליטת טביעת האצבע מתבצעת מהר וחוסכת היוותרות תור ליד השעון בכניסה וביציאה. מערכות מתוחכמות אף יותר יודעות לזהות את כניסת העובד על ידי בחינת צורת העין או על ידי תוכנות זיהוי פנים, בשילוב מצלמות.

 

צ'יפ של נוכחות

 

שעונים מודרניים שיכולים לקלוט את נתוני הנוכחות של העובדים יכולים להתבסס על צ'יפ חכם. הצ'יפ הזה מוטמע בתוך כרטיס עובד שלא עולה בגודלו על כרטיס אשראי. את הכרטיס אין צורך אפילו להעביר בתוך שעון פיזי אלא מכניסים אותו לתוך פתח ייעודי שנמצא במקלדת האישית, בעמדת העבודה של העובד. ברגע שעובד נכנס למערכת בעזרת הצי'פ הוא יכול להזין את הנוכחות ידנית או שהיא תוגדר באופן אוטומטי. יתרון נוסף – הצ'יפ הזה יכול להוות נדבך נוסף באבטחת המידע. כניסה לעמדת העבודה לא תתאפשר ללא שילוב של הכרטיס החכם ביחד עם סיסמא או זיהוי טביעת אצבע.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים