לגור במושב ולהיות פרילנסר - אילו מקצועות משתלבים היטב עם התנאים האלה?

קראו כאן אילו מקצועות כדאי לכם לשקול אם אתם רוצים לשלב בין עבודה בתור עצמאי לבין מגורים במושב!

טרנד המגורים במושב הולך ומתגבר, ולא קשה להבין את הסיבה. מושבים מקנים איכות חיים גבוהה, שקשה למצוא כמוה בעיר. יכול להיות שפה ושם ישנם אנשים שחולמים להתגורר במושב ולגדל חסה או עגבניות. אבל האמת היא כי מרבית האנשים שרוצים להתגורר בסביבה ירוקה, נעימה ויפה, לא באמת רוצים לעבד את השדה או לעבוד בקטיף. אם רצונכם להגשים את עצמם עם חיים במושב ועבודה גמישה המותאמת לכך, תוכלו לעבוד כפרילנסרים בשלל מקצועות אפשריים. קבלו את רשימת המקצועות לפרילנסרים שעשויה להשתלב היטב עם מגורים באחד המושבים הנחשקים.

 

צלמי אירועים או צלמי חדשות

 כל אחד יכול לצלם, אבל לצלם ברמה גבוהה באמת זה כלל לא פשוט. צלמים מוכשרים ומיומנים זוכים לשלב בין תחביב לבין אומנות, בין יצירתיות לבין פרנסה טובה. חלק גדול מהצלמים בישראל עובדים כפרילנסרים. עבור צלם שעובד במתכונת כזאת מאוד פשוט לעבור למושב. אחרי הכל, צלם לבריתה, צלם חתונות או אפילו צלם חדשות שעובד כעצמאי, תמיד נוסע למקומות כאלה ואחרים, כחלק מעבודתו. לאחר שמסתיים אירוע, לאחר צילומי אופנה, צילומי חתן כלה וכדומה, כיף לסגור את היום (או לפתוח את היום החדש), בבית יפה במושב.

 

בוני אתרי תדמית או אתרי מכירות

בניית האתרים לאינטרנט היא אחד התחומים הצומחים ביותר. וגם אם ישנן דרכים לבנות אתרים פשוטים ללא עזרה, כאשר רוצים אתר מעולה שמביא תוצאות, נהוג לשכור לשם כך איש מקצוע הבקיא בבניית אתרים. בוני אתרים, ולא משנה אם מדובר על אתרי תדמית או על אתרי מכירות, יכולים לגור היכן שהם רק רוצים. את העבודה מבצעים מכל מקום בארץ, שולחים את התוצר במייל או שעורכים סיעור מוחות בעזרת זום. הלקוח שמזמין אתר חדש לא צריך להתרשם ממשרד מפואר אלא מתיק עבודות מרשים.

 

פרסומאים ואנשי ניו מדיה

פעם בכירי ענף הפרסום התגוררו בעיקר בערים המרכזיות, ניהלו משרדים נוצצים ושם בנו קמפיינים שכל המדינה דיברה עליהם. כיום, ענף הפרסום כולל לצד משרדי פרסום גדולים אחדים, בעיקר חברות זריזות ופרילנסרים מיומנים. בתחום הפרסום באינטרנט, קידום האתרים ואופטימיזציה של קמפיינים מקוונים, לאף אחד לא משנה איפה הפרילנסר מתגורר. גם במקרה זה, תיק עבודות חשוב יותר מכל משרד נוצץ במרכז הארץ. מרבית העבודה יכולה להתבצע מהמחשב הנייד או הנייח, בביתכם שבמושב.

 

מתרגמים ועורכים

תחום התרגום והעריכה מאוייש גם הוא על הרבה מאוד פרילנסרים לצד שכירים בחברות. אם יש לכם ידע בשפות זרות, עברתם קורס תרגום או שלמדתם עריכה, תוכלו לעסוק באחד המקצועות הללו או בשניהם, מכל מקום, מכל מושב. מתרגמים ועורכים פרילנסרים עובדים בין השאר עם הוצאות לאור, עם חברות תרגום גלובליות, עם עורכי דין ונוטריונים, חברות ייבוא ייצוא ועוד.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים