המדריך לרכישת מלגזה

רכישה של מלגזה צריכה להתבצע בקפידה רבה, יש לבחור את המלגזה המתאימה לפי העבודה וכדאי לדעת כיצד לשמור עליה תקינה.

אם אתם עוסקים בענפי תעשייה וחקלאות שונים, כגון תפעול מחסנים, ניהול מפעלים, עבודה בשדות חקלאיים ועוד – אתם לבטח צריכים כלים מכניים שיסייעו לכם לבצע עבודות הרבה פשוטות ומורכבות כאחד.

 

הכלי המתאים ביותר לביצוע עבודות מסוג זה הוא, כמובן מלגזה - אותו כלי רכב אשר הומצא בשנת 1917, ומצויד בזרועות הרמה או במתקני הרמה אחרים, ומקל מאוד על העבודה. אבל – יש היום בשוק הרבה מאוד סוגים של מלגזות, וחשוב לדעת לבחור אותן נכון, כך שתתאמנה לסוג העבודה ולדרישות השטח.

 

הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון את המלגזה המתאימה, ויאפשרו לכם ליהנות מהשימוש בה בצורה היעילה ביותר – ולאורך זמן:

·         מלגזות דיזל – מתקני הרמה בעלי כוח רב, המתאימים לשינוע חפצים, משאות וסחורות כבדים יותר. מתקנים אלה מתאימים ביותר לעבודה בשטחים פתוחים, בגלל העובדה שהן פולטים גזים מזהמים לחלל האוויר, שכדאי שיתאדו כמה שיותר מהר. השימוש בהם בחללים סגורים פחות מומלץ. בנוסף, מלגזות אלה הן חזקות ועמידות יותר משאר הסוגים, ולכן יכולות להחזיק מעמד לאורך זמן גם כשהן עובדות מתחת לכיפת השמיים – ואפילו כשיורד גשם זלעפות.

                                                                                             

·         מלגזות חשמליות – מתאימות לעבודה בחללים סגורים בזכות העובדה שהן אינן פולטות גזים מזהמים או רעילים. מדובר בכלים שיש בהם את כל היתרונות ההופכים אותם למתאימים ביותר לעבודה בשטחים סגורים: הם אינם פולטים גזים ולכן ידידותיים יותר לסביבה, הם מרעישים פחות ממלגזות הדיזל והם קטנים יותר, דבר המאפשר להשתמש בהם גם בחללים קטנים וצרים.

 

·         מלגזות איש הולך – כלים ידניים המתאימים לנשיאת משקלים של עד טון אחד. משמשים הרבה פעמים בחללים סגורים בעלי תנועה רבה של אנשים, כגון רשתות שיווק, מחסנים עמוסים ועוד. היתרונות היחסיים של מתקנים אלה הם מחירם הזול יחסית לשאר סוגי המלגזות, כמו גם העובדה שהם מאפשרים ניוד קל שלהם בתוך החלל.

 

אם לסכם, הרי שלכל סוג של עבודה ולכל ענף יש מלגזה מתאימה.

·         לענף החקלאות – יתאימו יותר מלגזות דיזל, בשל העובדה שהעבודה מתבצעת בחוץ ומצריכה פעילות של כלי השינוע בכל תנאי מזג אוויר.

 

·         למחסנים גדולים – יתאימו מלגזות חשמליות אשר אינן פולטות מזהמים, עבודתן שקטה והן מאפשרות העברת סחורות ומטענים גם בחללים צרים.

 

·         למחסנים קטנים ולמקומות הומי אדם – יתאימו מלגזות איש הולך, אותן מלגזות ידניות שמאפשרות נשיאת מטענים קלים יחסית (עד טון אחד) אולם זולות בהרבה מכל השאר ומאפשרות התניידות גם בחללים סגורים ועמוסים.

 

היכן רוכשים מלגזות?

אחרי שקיבלתם החלטה לגבי סוג המלגזה שמתאים לצורכיכם, צריך לקבל החלטה היכן לבצע את הרכישה. ההמלצה שלנו היא לרכוש מלגזות רק מחברה המתמחה בשיווק שלהן, המחויבת לשיווק כלים מתוצרת החברות המובילות בענף ומספקת לכם אותם באחריות מלאה. בנוסף, חשוב לוודא שהחברה ממנה אתם רוכשים מספקת גם שירותי תחזוקה ותיקונים, משום שככל כלי מכני גם מלגזות צריכות תחזוקה שוטפת כדי להמשיך לעבוד בצורה תקינה וגם הן מתקלקלות לפעמים. ברגע שתגיעו אל חברה שמספקת את כל השירותים תחת קורת גג אחת, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הן את המוצרים והן את השירותים ברמה הגבוהה ביותר.

שיהיה לכם בהצלחה בבחירה וכמובן – עבודה נעימה!

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים