אטרקציות לילדים בחופשת הפסח

חג הפסח הולך ומתקרב וכמו בכל שנה, עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתחיל לתכנן את כל האפשרויות להעסיק את הילדים, שיוצאים לחופשה ארוכה מהגנים ומבתי הספר. כל הורה מכיר את התקופה הזו בשנה, שצריך להתחיל לחשוב על פעילויות לילדים בזמן החופשה. חופשת הפסח היא הרי רק ההכנה לתקופת החופש הגדול.

היתרון הגדול בפסח הוא שבדרך כלל גם ההורים בחופש ולכן ניתן לתכנן בילויים משפחתיים, אם במסגרת חופשה בת כמה ימים ואם במתכונת של טיולים יומיים.

פסח הוא תקופה נהדרת לבילויים מחוץ לבית. מזג האוויר אידיאלי, כבר לא קר וגשום ועוד לא חם מדי והארץ מתמלאת באין סוף אפשרויות מגוונות ומעניינות של אטרקציות לכל המשפחה. 

אטרקציות במושבים וקיבוצים  

אחת האפשרויות המעניינות ביותר שניתן למצוא היא  אטרקציות  במושבים וקיבוצים. הרבה ישובים כבר השכילו להבין שאטרקציות לילדים מהוות כוח משיכה לתיירות פנים ולכן פיתחו סוגים שונים של הפעלות שיכולות להתאים לכל המשפחה ולאפשר למשפחות להגיע ולבלות יום של כיף והנאה בתחומם. למשפחות שמחפשות חופשה ולא רק פעילות יומית, מציעים הקיבוצים והמושבים שלל אפשרויות של לינה כפרית בצימרים ובתי הארחה, כולל ארוחות בוקר ופעילויות שונות באזור.

לפעילויות לילדים שמתקיימות במושבים וקיבוצים יש כמה יתרונות ברורים. קודם כל, מדובר בפעילויות שאהובות גם על ההורים וגם על הילדים. בדרך כלל, חוץ מהאטרקציות הרגילות, מקומות אלו מציעים גם חוויה חינוכית-לימודית, מה שמעלה את ערכם בעיני ההורים.

בנוסף, מדובר במקומות שיכולים להציע פעילויות שבאמת מתאימות לכל המשפחה. לא מדובר במסלולי טיול קשים וארוכים וניתן להציע מגוון רחב של פעילויות, כך שכל בן משפחה יוכל ליהנות ולמצוא את האטרקציות שמתאימות לו.

לבילויים מהסוג הזה יש גם יתרון מבחינת העלות. המחירים הנגבים על ידי המושבים והקיבוצים נמוכים משמעותית ממקומות פרטיים, גם מבחינת התשלום על השתתפות באטרקציות וגם מבחינת עלויות הלינה במקום למי שמעוניין. 

רעיונות לביקור במושבים וקיבוצים בפסח הקרוב  

-ביקור בבית לחם הגלילית- מושבת הטמפלרים המקסימה בעמק יזרעאל מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות בחופשת הפסח הקרובה- פסטיבל חושים בדרך התבלינים, קטיף ירקות ופירות, מתחם תחרויות חץ וקשת ועוד.

 

- ביקור בישובי עמק חפר- טיולים בעקבות פריחות מרהיבות, סיורים בכוורות, ביקור בפארק הסחלבים אוטופיה- את כולם ניתן למצוא בישובי עמק חפר הקרובים למרכז הארץ ומהווים מוקד תיירותי אטרקטיבי במיוחד.

 

- ביקור בקיבוץ יד מרדכי-הקיבוץ הדרומי עם ההיסטוריה המרתקת, מציע שלל פעילויות לילדים במהלך החג- סיור בכוורת הגדולה והמפורסמת בארץ, סיור על גבי טרקטור ברחבי הקיבוץ, סדנת הכנת נרות, ביקור באתר שחזור קרבות תש"ח עוד.

 

- כפר אז"ר- ממש במרכז הארץ, פועלת נגריה מיוחדת לילדים, בהנחיית אמנית רב תחומית. הילדים משתתפים בסדנאות לבניית מודלים מעץ בצורה של חיות אהובות, כלי תחבורה ועוד. משם אפשר להמשיך לביקור בספארי הסמוך ולמלא יום שלם במגוון פעילויות לילדים.

 

- ביקור ברמות נפתלי- לחובבי האקסטרים, ניתן להצפין עד לרמת הגולן ולבקר במושב רמות נפתלי, המציע שלל פעילויות של ספורט אתגרי לכל המשפחה, כמו טיולי טרקטורונים, רכיבה על באגי וריינג'רים ועוד.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים