כל מה שרציתם לדעת על מומחה לעיצוב גינות

חולמים על גינה מעוצבת בקצה הבית שתשמש כמרחב בילוי משפחתי מושלם? בכתבה הבאה כל המידע הדרוש לכם על עיצוב גינות. תיהנו!

מהו עיצוב גינה?

עיצוב גינה הוא שם כולל לתכנון הגינה על כל פרטיה בהתאם לקונספט נבחר. העיצוב אמור לכלול את הצמחייה שתמוקם בגינה, שטחים מרוצפים שישובצו בה, שבילים, פרגולות, פינות ישיבה, תאורה, טופוגרפיה, ועוד. הליך הגיבוש של הגינה מושתת על שילוב בין הידע המקצועי של המומחה לעיצוב גינות לבין חלומותיהם של בעלי הגינה, תוך חתירה לתוצאה הרמונית ומקצועית.

מה כולל הליך העיצוב?

בשלב הראשון, מומחה לעיצוב גינות ייפגש אתכם ויערוך היכרות ראשונית אתכם ועם שטח הגינה. זהו בדיוק הזמן שלכם לשרטט את החלומות שרקמתם אודות הגינה שלכם, להתעניין אודות סגנונות עיצוב קלאסיים ואופנתיים המקובלים בשוק, לקבל חוות דעת מקצועית, ולקבל תמונת מצב ראשונית של הגינה העתידית שלכם. לאחר מכן, המומחה לעיצוב גינות ייפגש אתכם לדיון מעמיק יותר, בו אתם אמורים לגבש את הקונספט של גינתכם. האם אתם מעדיפים גינה ססגונית ועמוסה? האם חשוב לכם לחבר את הקו העיצובי של הגינה לקו העיצובי השולט בבית? אולי תעדיפו לעצב את הגינה בשפה עיצובית המנוגדת לשפה העיצובית של ביתכם במטרה להפוך את הגינה לחלל מנותק מהמרחב הביתי? בסיום הפגישה אתם אמורים לצאת עם החלטה סופית לגבי הסגנון העיצובי שישלוט בגינה. בשלב הבא, מומחה לעיצוב גינות יגיש לכם מספר תכניות מתאר לבחירה, והצעת מחיר משוערת. עם בחירת הסקיצה המועדפת עליכם, תוכלו להתקדם לשלב הבא ולקבל ממעצב הגינות תכנית עבודה מפורטת הכוללת התייחסות למכלול הפרטים, כמו תאורה ומערכת השקיה, ותכנית פרטנית של הצמחייה, כולל סוגים, כמויות ושאר פרטים רלוונטיים. במרבית המקרים, מעצב הגינות יתלווה אליכם למסע בחירת הצמחים הדרושים לעיצוב הגינה. לאחר מכן, תגיעו, סוף כל סוף, לשלב המעשי, כאשר מעצב הגינות יבצע את העבודה בפועל ואתם תוכלו לברך על המוגמר.

עיצוב גינות – אופציות

- גינה אנגלית: גינה בסגנון אנגלי טיפוסי המתאפיינת בחלוקה למספר אזורי משנה, כמו מתחם לגידול עצי פרי, מתחם לגידול עצי נוי, מתחם לגידול ירק לשימוש ביתי, מתחם לגידול תבלינים, בריכת נוי, מתחם לאחסון כלי הגינה, ועוד. סממנים מובהקים של הגינה האנגלית הם גדר חיה ומדשאה רחבת ידיים, לצד תיבות קינון ומתקני האכלה לציפורים, שמטרתם למשוך בעלי כנף אל הגינה. לצד הפונקציונליות הבלתי מתפשרת של הגינה האנגלית, הגינה האנגלית תתהדר, בדרך כלל, גם באלמנטים דקורטיביים מובהקים, כמו שעוני שמש, כדים, ופריטים אחרים.

- גינה טרופית: מעין ג'ונגל קטן בעל צמחיה עשירה וסבוכה היוצרת חלל קסום, מנותק ומעורר השראה ברוח אקזוטית במיוחד. עם מזרקת מים, מפל או בריכת נוי – הגינה הטרופית שלכם תהיה מושלמת.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים